VV1MP_VVZU Zprostředkování umění, jaro 2010 jméno a příjmení, UČO A. Vila Tugendhat jako inspirace pro žáky 1. stupně základní školy - dvě témata, nad nimiž se zamyslete: 1. Vila Tugendhat jako umělecké dílo (výtvarný úkol) Cílová skupina: určitý ročník a rozdělení dětí, určete, zda: úkol pro jednotlivce, pak ad 2. pro skupinu (třída na skupiny), příp. naopak. Anotace: popište průběh realizace úkolu; přimlouvám se, abyste využijte zejména výtvarné prostředky; jiné metody jako hudební, dramatické, taneční, literární pouze jako doplňkové, ale v zásadě je to na vás. Materiál a pomůcky: Výstup animace (např. prostorový objekt): Délka trvání: Klíčové kompetence, které u žáků budete tímto úkolem rozvíjet: Mezipředmětové vztahy: Průřezová témata: 2. Vila Tugendhat a její původní obyvatelé (sociální úkol) Cílová skupina: určitý ročník a rozdělení dětí, určete, zda: úkol pro skupinu (třída na skupiny), pak ad 1. pro jednotlivce, příp. naopak. Anotace: popište průběh realizace úkolu; využijte metody hudební, dramatické, taneční, literární nebo výtvarné, jak se vám to bude nejlépe hodit. Materiál a pomůcky: Výstup animace (např. hudební etuda abstrahující osudy původních obyvatel): Délka trvání: Klíčové kompetence, které u žáků budete tímto úkolem rozvíjet: Mezipředmětové vztahy: Průřezová témata: B. Galerie na cestách za sociálně znevýhodněnými skupinami (osobní reflexe) Napište co nejvíc svých osobních postřehů z naší výpravy do internátu Střední školy pro zrakově postižené, Kamenomlýnká 2, Brno. Buďte upřímná: svými slovy zreflektujte, jakým svým reliéfním převodem jste k animaci přispěla, jakým umělcem a dílem jste se inspirovala, jaký materiál jste ke tvorbě reliéfního převodu využila, zda to bylo snadné nebo co bylo na této části přípravy obtížné; Dále obsah animace, její atmosféru, co si myslíte, že se Vám při samotné animaci povedlo, co byste třeba napříště udělala jinak, co jste si z toho odnesla pro budoucí praxi atd. Nepište to zbytečně strojeně, ty nejlepší postřehy vyberu do podkladů k realizaci projektu.