Volné knihy pro recenzi (doporučené, po domluvě je možno zvolit i jiný titul) 1) Čechová Hansen, Barbara: Nápady pro rozvoj a hodnocení klíčových kompetencí žáků.1. vyd., Praha: Portál, 2009, 117 s., ISBN: 978-80-7367-388-8 (brož.). 2) FOŘTÍK, Václav & FOŘTÍKOVÁ, Jitka: Nadané dítě a rozvoje jeho schopností.1. vyd., Praha: Portál, 2007, 126 s., ISBN: 978-80-7367-297-3 (brož.). 3) FRYJAUFOVÁ, Eva: Naučte své dítě efektivnímu učení.1. vyd., Brno: Computer Press, 2006, 95 s., ISBN: 978-80-251-1481-0 (brož.). 4) KASÍKOVÁ, Hana: Kooperativní učení, kooperativní škola. 2.rozšířené a aktualizované vyd., Praha: Portál, 2010, 152 s., ISBN: 978-80-7367-712-1. 5) KOŠTÁLOVÁ, Hana & STRAKOVÁ, Jana et. al.: Hodnocení: důvěra, dialog, růst. 1. Vyd., Praha: SKAV, 2008, 107 s., ISBN: 978-80-254-2417-9 (brož.). 6) PRŮCHA, Jan: Učitel: současné poznatky o profesi. 1. vyd., Praha: Portál, 2002, 154 s., ISBN: 80-7178-621-7 (brož.). 7) STUCHLÍKOVÁ, Iva et al.: Zvládání emočních problémů školáků. 1. vyd., Praha: Portál, 2005, 176 s., ISBN: 80-7178-534-2 (brož.). 8) ŠIMANOVSKÝ, Zdeněk & ŠIMANOVSKÁ, Barbara: Hry pro rozvoj zdravé osobnosti. 1. vyd. (dotisk), Praha: Portál, 2010, 160 s., ISBN: 978-80-7367-801-2 (brož.). 9) VACEK, Pavel: Rozvoj morálního vědomí žáků: metodické náměty k realizaci průřezových témat. 1. vyd., Praha: Portál, 2008, 126 s., ISBN: 978-80-7367-386-4 (brož.).