h chlapci,děti,fotografie,koncentrace,obličeje,osoby,psaní,studenti,tužky,učení,vzdělání čísla,čítající,děti,iStockphoto,školní tabule,školy,třídy,učení,učitelé,vzdělání KAZUISTIKA OSOBNOSTI – STRUKTURA OBSAHU KAZUISTIKY 1. JAK RODIČE PŘIŠLI NA NADÁNÍ DÍTĚTE 2. JAK RODIČE PREZENTOVALI NADÁNÍ 3. V KOLIKA LETECH OBJEVILI NADANOST 4. DOŠLO K NĚJAKÉ ZMĚNĚ 5. NASTALY NĚJAKÉ PROBLÉMY 6. PODPORUJÍ RODIČE ROZVÍJENÍ SCHOPNOSTÍ ND 7. V ČEM SE PROJEVUJE JEHO NADÁNÍ 8. V ČEM JE PROBLÉMOVÝ 9. INTEGRACE DO SPOLEČNOSTI 10. PŘÍSTUP ŠKOLY K NADANÉMU ŽÁKOVI 11. UVĚDOMUJE SI NŽ SVOJE NADÁNÍ 12. JAKÝ VZTAH MÁ KE SVÝM VRSTEVNÍKŮM 13. CO HO BAVÍ 14. JESLI V RODINĚ PODOBNĚ JE NĚKDO NADANÝ 15. JAK SE VZDĚLÁVÁ DÍTĚ NYNÍ 16. VZTAH KE SPORTU 17. V ČEM SE LIŠÍ VÝCHOVA ND OD OSTATNÍCH 18. ZDA SE SOUROZENCI NECÍTÍ MÉNĚCENNÍ 19. SEBEREFLEXE 20. VZTAH RODINY K ND