chlapci,děti,fotografie,koncentrace,obličeje,osoby,psaní,studenti,tužky,učení,vzdělání čísla,čítající,děti,iStockphoto,školní tabule,školy,třídy,učení,učitelé,vzdělání KAZUISTIKA OSOBNOSTI – STRUKTURA OBSAHU KAZUISTIKY ZÁKLADNÍ INFORMACE 1. V ČEM SE PROJEVUJE JEHO NADÁNÍ 2. V KOLIKA LETECH OBJEVILI NADANOST 3. RODINA 4. JAK RODIČE PŘIŠLI NA NADÁNÍ DÍTĚTE 5. JAK RODIČE PREZENTOVALI NADÁNÍ 6. PODPORUJÍ RODIČE ROZVÍJENÍ SCHOPNOSTÍ ND 7. JESLI V RODINĚ PODOBNĚ JE NĚKDO NADANÝ 8. V ČEM SE LIŠÍ VÝCHOVA ND OD OSTATNÍCH 9. ZDA SE SOUROZENCI NECÍTÍ MÉNĚCENNÍ 10. VZTAH RODINY K ND 11. NADÁNÍ, AKTIVITY OSOBNOSTI 12. V ČEM JE PROBLÉMOVÝ 13. INTEGRACE DO SPOLEČNOSTI 14. UVĚDOMUJE SI NŽ SVOJE NADÁNÍ 15. CO HO BAVÍ 16. SEBEREFLEXE 17. ŠKOLA A AKTIVITY SPOJENÉ SE ŠKOLOU 18. PŘÍSTUP ŠKOLY K NADANÉMU ŽÁKOVI 19. JAK SE VZDĚLÁVÁ DÍTĚ NYNÍ 20. BUDOUCNOST 21. SNAHA O ROZVOJ NADÁNÍ DÍTĚTE 22. DOŠLO K NĚJAKÉ ZMĚNĚ 23. NASTALY NĚJAKÉ PROBLÉMY 24. JAKÝ VZTAH MÁ KE SVÝM VRSTEVNÍKŮM 25. VZTAH KE SPORTU