Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na aplikační menu
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Soubory
>
Studijní materiály
>
Studijní materiály předmětu PdF:
N2MK_4DID
PdF:N2MK_4DID Didaktika 4
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Více
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Studijní materiály předmětu PdF:
N2MK_4DID
N2MK_4DID
/13
27. 2. 2015
Složky
Učební materiály
um
/0
27. 2. 2015
Odpovědníky
odp
/1
27. 2. 2015
Soubory
Lese-Rechtschreibe_Schwache.doc
Lese-Rechtschreibe_Schwache.txt
Lese-Rechtschreibe_Schwache.pdf
Lese-Rechtschreibe-Schwäche
Lese-Rechtschreibe_Schwache.doc
Brychová, A.
28. 2. 2014
Was__de_motiviert.pdf
Was__de_motiviert.txt
Motivation
Was__de_motiviert.pdf
Brychová, A.
28. 3. 2013
10_Grunde_zum_Deutschlernen.pdf
10_Grunde_zum_Deutschlernen.txt
noch zur Motivation: 10 Gründe Deutsch zu lernen
10_Grunde_zum_Deutschlernen.pdf
Brychová, A.
28. 3. 2014
Vyuka_cizich_jazyku_u_zaku_se_specifickymi_potrebami__2_.ppt
Vyuka_cizich_jazyku_u_zaku_se_specifickymi_potrebami__2_.txt
Vyuka_cizich_jazyku_u_zaku_se_specifickymi_potrebami__2_.pdf
Vyuka_cizich_jazyku_u_zaku_se_specifickymi_potrebami__2_.ppt
Brychová, A.
10. 3. 2015
Jak_motivovat_nemotivovane_dite_k_uceni.pdf
Jak_motivovat_nemotivovane_dite_k_uceni.txt
Wie Kinder für das Deutschlernen motiviert werden können
Jak_motivovat_nemotivovane_dite_k_uceni.pdf
Brychová, A.
1. 4. 2014
na předmět N2MK_4DID Didaktika 4
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×