Koncept předmětu

Cílem předmětu je rozšířit  a prohloubit znalosti studentů specializace etopedie s pedagogickým poradenstvím ve výchovně vzdělávacím procesu; se základními strategiemi speciálněpedagogického poradenství specificky zaměřeným na jedince s poruchami chování (s rizikem poruch chování) - na jeho podporu, posilování a provázení. Po úspěšném absolvování bude student umět vést diagnostický rozhovor, aplikovat metody speciálněpedagogické diagnostiky poruch chování, bude znát ucelený poradenský systém, bude umět tvořit diagnostické záznamy. 

Interaktivní osnovy slouží jako podpůrné materiály pro absolvování předmětu.

Předmět bude vyučován kontaktní a nekontaktní výukou a formou e-learningu.

Studenti budou pracovat postupně podle struktury interaktivní osnovy. Ta je odkazuje na studijní materiály, literaturu a úkoly; na pokyny k formě zpracování  a termínům úkolů. Cílem je studenty inspirovat, podporovat a provázet při jejich studiu  tak na rozšiřující dokumenty a další zdroje.

Studenti budou mít vyhrazeny konzultace formou webinaru. 

Závěrečné hodnocení se skládá ze 3 částí:

Příspěvky v diskusích (minimálně 3 za semestr) a plnění průběžných úkolů (nutno splnit 5 z 8 úkolů do 17.5.): 10 %

Hlavní úkol 1: Seminární práce -  Model případové konference- nutno odevzdat do 1.4.2015 (podrobné informace k úkolu jsou v příslušném vláknu interaktivní osnovy) 30 %

Hlavní úkol 2:  Vypracování sady otázek pro poradenský rozhovor - nutno odevzdat do 3.5.2015 (podrobné informace k úkolu jsou v příslušném vláknu interaktivní osnovy) 30 %

Závěrečná zkouška: 30 %