Osnova OP3MK_STMM · 1. Význam strategického řízení pro konkurenceschopnost podniku. · 2. Hierarchie strategií a postavení strategického marketingového řízení ve strategickém řízení podniku. · 3. Druhy a typy strategií a marketingových strategií. · 4. Proces strategického řízení a strategického marketingového řízení. · 5. Analýzy vnějšího (obecného a oborového) okolí. · 6. Analýzy vnitřního prostředí. · 7. SWOT analýza. · 8. Proces tvorby strategií a návrh variantních strategií. · 9. Implementace a metody hodnocení strategie. · 10. Zpracování strategického marketingového plánu. Literatura · Westwood, John. Jak sestavit marketingový plán. Translated by Jiří Vejdělek. Vyd. 1. Praha : Grada, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4. info · Mozga, Jaroslav - Vítek, Miloš. Strategický marketing. Vyd. 1. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. 239 s. ISBN 80-7041-484-7. info · Horáková, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1. info · Mikoláš, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku :konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 198 s. ISBN 80-247-1277-6. info · Košťan, Pavol - Šuleř, Oldřich. Firemní strategie :plánování a realizace. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. xi, 124 s. ISBN 80-7226-657-8. info · Dedouchová, Marcela. Strategie podniku. Vyd. 1. Praha : C.H. Beck, 2001. xiv, 256 s. ISBN 80-7179-603-4. info · Charvát, Jaroslav. Firemní strategie pro praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 201 s. ISBN 80-247-1389-6. info · Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing. Vyd. 1. V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2005. 209 s. ISBN 80-245-0902-4. info