1. Vysvětlete QMS. 2. Co znamená pojem „procesní přístup“ v QMS? 3. Znaky jakosti. 4. Popište základní principy „Strategie Národní politiky kvality“. 5. Jaké jsou zásady programu Česká kvalita? 6. Čím se vyznačují „řízené dokumenty“? 7. Co rozumíte pod pojmem „přezkoumávání systému managementu“? 8. Co musí obsahovat Zpráva pro přezkoumání? 9. Popište interní audit QMS. 10. Co je to „neshoda“ v QMS? 11. Co musí obsahovat příručka jakosti? 12. Vysvětlete metodologii PDCA, načrtněte. 13. Co znamená procesní přístup? 14. Co rozumíme pod pojmem produkt? 15. Jaké jsou požadavky na organizaci v systému QMS 16. Jaké jsou požadavky na management v systému QMS? 17. Co jsou to vstupy pro přezkoumání? 18. . Co jsou to výstupy z přezkoumání? 19. Jak pracujeme se zdroji v systému QMS? 20. Jaké jsou požadavky na řízení neshodného produktu? 21. Vysvětlete pojmy opatření k nápravě, preventivní opatření. 22. Jaká jsou specifika politiky jakosti ve službách? 23. Jaký je přístup EU ke kvalitě? 24. Co je to regulovaná a neregulovaná sféra výrobků v rámci EU? 25. Jakým způsobem jsou do právního řádu ČR převedeny normy jakosti EU? 26. Nástroje řízení jakosti 27. Práva spotřebitele podle CI 28. Ochrana spotřebitele v ČR 29. Právní úprava ochrany spotřebitele 30. Dozorové orgány 31. Technická normalizace 32. Metrologie 33. Nástroje a metody řízení kvality 34. Paretovo pravidlo 35. Diagram příčina následků 36. 7 nástrojů managementu