Struktura přípravy na výuku bez tabulek Předmět Ročník Datum výuky Téma vyučovací jednotky: Výukové cíle: (definované v rovině žáků – žáci vysvětlí...; dle zaměření tématu cíle kognitivní, afektivní, psychomotorické; přiměřený počet konkrétních, věku odpovídajících a hodnotitelných cílů) Klíčové kompetence: konkrétní definování, jakým způsobem budou určité kompetence rozvíjeny Výstupy předmětu: které výstupy ŠVP budou rozvíjeny v rámci tématu Mezipředmětové vztahy: Pojmová analýza: (fakta, pojmy, generalizace: učivo) Hodnocení ve výuce: cíl hodnocení, forma, typy Postup ve výuce v jednotlivých fázích hodiny Operační analýza (činnosti a operace, které budou žáci realizovat: systém učebních úloh) Pomůcky Učební materiál, texty Organizace výuky Potřebná individualizace a diferenciace pro vybrané žáky či skupiny: Sebereflexe studenta: reflexe stanovených cílů jako výsledků výuky a průběhu výuky vzhledem ke stanovenému plánu