Dotazník zkoumající postoje k pěstitelství 1. Textové pole: • • • • • Pěstitelství mám raději, než ostatní předměty. 2. Textové pole: • • • • • Na hodinách pěstitelství nepoužíváme žádné pomůcky. Textové pole: • • • • • 3. Pěstitelství a příroda jsou mi cizí. 4. Textové pole: • • • • • Hodiny pěstitelství jsou pro mě náročné. 5. Textové pole: • • • • • Při pěstitelských laboratorních cvičeních dochází k rozvoji mých vědomostí a dovedností. 6. Textové pole: • • • • • Hodiny pěstitelství bych chtěl/a mít častěji. 7. Textové pole: • • • • • Vědomosti z pěstitelství jsou důležité pro porozumění jiným vyučovacím předmětům. Textové pole: • • • • • 8. V hodinách pěstitelství se nudím. 9. Textové pole: • • • • • Pokrok v oblasti pěstitelství/pěstování rostlin zkvalitňuje naše životy. 10. Textové pole: • • • • • Výklad učitele v hodinách pěstitelství je pro mě zajímavý. 11. Textové pole: • • • • • Poznatky z pěstitelství mohou pomoci při řešení problémů souvisejících s přírodním prostředím. 12. Textové pole: • • • • • Pěstitelství mě zajímá pouze kvůli našemu učiteli pěstitelství. 13. prosím otočte Textové pole: • • • • • Moje budoucí kariéra je nezávislá od vědomostí z pěstitelství. prosím otočte 14. Textové pole: • • • • • Pěstitelské pomůcky využívané v hodinách pěstitelství mě zajímají. 15. Textové pole: • • • • • Domnívám se, že ve srovnání s ostatními vyučovacími předměty není pěstitelství důležité. 16. Textové pole: • • • • • Abych porozuměl/a pěstitelství/pěstování rostlin, musím se více soustředit. 17. Textové pole: • • • • • Příroda je důležitou součástí lidského života. 18. Textové pole: • • • • • Po dokončení studia bych chtěl/a pracovat v oblasti přírodních věd. 19. Textové pole: • • • • • Poznatky z pěstitelství nejsou pro každodenní život potřebné. Textové pole: • • • • • 20. Nemám rád/a hodiny pěstitelství. 21. Textové pole: • • • • • Nemám rád/a mého učitele/učitelku pěstitelství. 22. Textové pole: • • • • • V hodinách pěstitelství používáme hodně pěstitelských pomůcek. 23. Textové pole: • • • • • Procesy probíhající v přírodě považuji za zajímavé. 24. Textové pole: • • • • • Pěstitelské experimenty jsou velmi zajímavé. 25. Textové pole: • • • • • Domnívám se, že pěstitelství je jeden z nejlehčích vyučovacích předmětů. jsem muž - žena věk: ročník: můj nejoblíbenější předmět: nehodící se škrtni