Evaluace v mateřských školách Zora Syslová Kritéria a prostředky pro hodnocení výsledků nOčekávané výstupy (vzdělávací oblasti RVP PV) + KOV nRoK + SUKy nNově se připravuje evaluační nástroj podle RVP PV PREDICT Kritéria a prostředky pro hodnocení podmínek nINDI MŠ n n Kritéria a prostředky hodnocení procesů – pedagogické práce nRámec profesních kvalit učitele MŠ nhttps://munispace.muni.cz/book?id=551 nKompetentní učitel (Začít spolu) nVTI > SAMOSTATNÁ PRÁCE nJak je v portfoliu dokladováno: no průběžném vzdělávání v oblasti pedagogiky, didaktiky a metodiky; ndoklady o tvorbě učebních pomůcek; ndoklady o reflexi vaší práce; nzáznamy z pravidelných konzultací s rodiči; ndoklady o využívání inovativních metod při výuce; nv souladu s ŠVP zpracované tematické plány, TVP s konkretizovanými cíli; npříklady volby vyučovacích strategií vzhledem ke stanovenému cíli; npříklady využívání nástrojů k vyhodnocování úrovně dosažených kompetencí jednotlivých žáků; ndoklady o využívání diferenciace a individualizace vzdělávání… n n > n E:\Individualizace\Podklady\Foto konzultace 1.JPG > E:\OPVK Rozvoj dovedností\Konference\026.JPG > SAMOSTATNÁ PRÁCE nPřečti ukázku Hodnocení TVP a: -rozliš, co je popis a co hodnocení -zjisti silné a slabé stránky třídy -navrhni opatření pro zkvalitnění vzdělávací práce >