* PROAKTIVNI VÝUKA-vymezování edukačních cílů ANALÝZA DOSTUPNÝCH UČEBNÍCH MATERIÁLŮ A P EDAGOGICKÉ DOKUMENTACE ROZVRH, FORMA VYUČOVACÍ JEDNOTKY... ŠVP, TEMATICKÝ CELEK, ČÍSLO HODINY, TÉMA HODINY... RVP, EDUKAČNÍ-VÝUKOVÝ CÍL, INTEGRACE, KOMPETENCE ... PORTFOLIO ŠKOLY, AKTUÁLNÍ MATERIÁLY, NOVINKY Z OBORU, INFORMAČNÍ TECHNOL. CO BYLO JIŽ ZVLÁDNUTO PŘED VYUČOVACÍ JEDNOTKOU, JAKÁ JE VSTUPNÍ ÚROVEŇ STUDUJÍCÍCH, PODMÍNKY, MTZ ... i VYMEZOVÁNI JAKÉ ZNALOSTI A INTELEKTUÁLNÍ DOVEDNOSTI MAJÍ ZÍSKAT V KOGNITIVNÍ OBLASTI ZA/PO/AP SPECIFICKÉHO JAKÉ DOVEDNOSTI MAJÍ ZÍSKAT V PSYCHOMOTORICKÉ OBLASTI ■ DO / KD EDUKAČNÍHO CÍLE K ČEMU SE SMĚRUJE V AFEKTIVNÍ OBLASTI, K JAKÝM POSTOJŮM A JAK BUDOU VEDENI -AF i NAPLÁNOVÁNÍ ČINNOSTÍ STUDUJÍCÍCH (VČETNĚ ÚKOLŮ DO SAMOSTUDIA - ZAVRŠENÍ CÍLE) NAPLÁNOVÁNÍ ČINNOSTÍ VYUČUJÍCÍHO (VČETNĚ ZPŮSOBŮ DIAGNOSTIKY A EVALUACE) U CO NÁSLEDUJE PO VYUČOVACÍ JEDNOTCE, REAKCE NA SITUACI, KDY CÍLE NEBYLY NAPLNĚNY, TESTY, ZKOUŠENÍ JAK SE BUDE PRACOVAT S PROCESEM ZAPOMÍNÁNÍ? ZAŘAZENÍ OPAKOVÁNÍ! UPOZORNĚNÍ NA PORTFOLIO ...