Textové pole: Kouč vůbec nevěří potenciálu koučovaného Kouč věří, že si koučovaný dokáže uvědomit, co chce a jak toho chce dosáhnout Textové pole: Kouč naprosto důvěřuje potenciálu koučovaného 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Indikátor (tj. jak jsem to poznal/a – konkrétní příklad): Textové pole: Kouč upřímně respektuje témata a cíle zvolená koučovaným Textové pole: Kouč zpochybňuje smysluplnost témat a cílů zvolených koučovaným Kouč respektuje individualitu koučovaného 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Indikátor: Textové pole: Kouč nenechává dostatek prostoru pro vyjádření koučovaného, např. klade otázky příliš rychle či složitě, přerušuje tok myšlenek… Kouč naslouchá Textové pole: Kouč dovedně zachází s tichem, např. nechává dostatečný času na odpověď, neskáče do řeči… 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Indikátor: Kouč používá v otázkách i dalších výrocích slova koučovaného Textové pole: Naprosto nesouhlasím Textové pole: Naprosto souhlasím 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Indikátor: Věřím, že kouč je diskrétní Textové pole: Naprosto nesouhlasím Textové pole: Naprosto souhlasím 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Indikátor: Kouč hlídá čas Textové pole: Naprosto nesouhlasím Textové pole: Naprosto souhlasím 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Textové pole: Kouč se soustředí na proces (průběh) rozhovoru. Otázky či parafráze kouč používá výhradně se záměrem zrcadlit téma koučovanému, nikoliv tím koučovaného směřovat k předem promyšleným odpovědím. Kouč se orientuje na proces rozhovoru, nikoliv na obsah rozhovoru. Textové pole: Kouč se nechává strhnout obsahem rozhovoru, vypadává z role kouče a je spíše v roli kamaráda, poradce apod. Nabízí svůj postoj, radu, varianty, interpretace apod. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Indikátor: Kouč klade ve „správný čas správné otázky“ Textové pole: Naprosto nesouhlasím Textové pole: Naprosto souhlasím 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Indikátor: Kouč dokáže po rozhovoru říct, co je cílem koučovaného, případně jak s cílem pracoval Textové pole: Naprosto nesouhlasím Textové pole: Naprosto souhlasím 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Indikátor: