Vážené studentky, dovoluji si vám zaslat scénář distanční výuky předmětu FJ1030 Francouzská literatura 17. – 19. stol. - seminář Úkoly ke splnění jsou vyznačeny žlutě. Výuka v týdnu 9.-13. 3. Z hlediska samostudia využívejte prosím pro zařazení informací o kultuře do kontextu dějin on-line učebnici francouzských dějin (jsou tam odkazy na dokumentární pořady C’est pas sorcier na Youtube). 1) Do příští středy do večera mi prosím do odevzdávárny každá nahrajte krátkou analýzu ukázky z Molierovy hry Měšťák šlechticem (odkaz viz studijní materiály soubor Moliere). Odpovězte francouzsky: kdo je hlavní hrdina, jaké má vlastnosti, co dělá? Na základě těchto skutečností, vysvětlete, co je za literární žánr tzv. comédie ballet, a jaké jsou základní rysy molierovské komedie. Nechci žádné romány, krátce charakterizujte uvedenou ukázku na základě toho, co si nastudujete ve studijních materiálech. Všechny informace tam naleznete. Ukončení semináře Vzhledem k situaci navrhuji následující: Všechny začněte neprodleně pracovat na své seminární práci. (viz pokyny k psaní seminární práce) Jsem vám k dispozici na individuální konzultace. Pokud si nebudete vědět rady, napište mi, pošlete mi své telefonní číslo, ozvu se vám, mám neomezený tarif. Seminární práce odevzdáte nejpozději do 13.4. do odevzdávárny předmětu. Kdo odevzdá dřív, bude ve výhodě, protože budu mít víc času. Prezentace vyřešíme podle toho, kdy a jak dojde k obnovení kontaktní výuky. V příštím týdnu pošlu další seminární úkol. Snažím se, aby vás tento způsob distanční výuky naučil: Pracovat se zdroji; dávat informace do kontextu; číst ve francouzštině odborné, populárně naučné a literární texty; poslouchat a rozumět populárně naučnému mluvenému slovu; začít s akademickým psaním ve francouzštině. Vezměte to jako výzvu! Držím palce a jsem na příjmu. Marcela Poučová