Poznámky k dokumentu o Cyril Mooney (Šíp) Chudí x bohatí – starší děti, které by mohli vzdělávat ty ostatní! Křesťané x ostatní náboženství - nikdo po mě nechce abych změnila víru Vztah profese a studia Jsem tady protože mám svědomí Nesentimentálnost pomoci – nesmíte je zbavit schopnosti přežít na ulici Práce s rýží – učí písmena Chia a Maya – opuštěné děti na nádraží – setkaní se s. Mooney Dosáhnout toho, že se rozvine jejich největší potenciál Pracují velmi dobře v týmech Všichni žijeme ze štědrosti druhých lidí První, co musíme zastavit je soutěž Boty jsou luxus Pokud se rozhodnete a děláte svoji práci dobře, peníze vždy přijdou Necitlivá třída Tak změňte atmosféru, zjednodušte potřeby, změňte hodnoty Nečekejte, že všichni budou bez chyby, že budete bez chyby Otázky k samostatné skupinové práci (prostřednictvím skupinové práce Hodnotového vzdělávání) Jak se proměňuje autorita u učitele/ky a žáků? Čím se stala školní budova? Co se děti naučili v Sealdah Loreto School? Které prvky jsou v rozporu s nastavení dnešních českých škol?