Globální rozvojové vzdělávání v přípravě učitele
Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
Globální rozvojové vzdělávání v přípravě učitele

Chapter contains:
1
Study Materials
2
Study text
Teacher recommends to study from 17/2/2020 to 23/2/2020.
Teacher recommends to study from 24/2/2020 to 1/3/2020.
Teacher recommends to study from 9/3/2020 to 15/3/2020.
Teacher recommends to study from 16/3/2020 to 22/3/2020.
Teacher recommends to study from 23/3/2020 to 29/3/2020.
Teacher recommends to study from 30/3/2020 to 5/4/2020.
Teacher recommends to study from 6/4/2020 to 12/4/2020.
Teacher recommends to study from 13/4/2020 to 19/4/2020.
Teacher recommends to study from 20/4/2020 to 26/4/2020.
Teacher recommends to study from 27/4/2020 to 3/5/2020.
Teacher recommends to study from 4/5/2020 to 10/5/2020.
Teacher recommends to study from 11/5/2020 to 17/5/2020.

Týden 1 - Úvodní informace

Osnova kurzu

  1. Úvodní informace (online synchronní komunikace) 
  2. Jaký je dnešní svět, jaká jsou jeho témata? (online asynchronní komunikace)
  3. Globální rozvojové vzdělávání: teorie, východiska a cíle (online synchronní komunikace) 
  4. Kompetence globálního občanství, místo GRV ve školním vzdělávacím programu (online asynchronní komunikace)
  5. Globální odpovědnost a aktivní občanství: identita - rozmanitost/ propojenost - nerovnost (online synchronní komunikace) 
  6. Role pedagoga a model E-U-R (online asynchronní komunikace)  
  7. Konflikty a kontroverzní témata (online synchronní komunikace)  
  8. Zpracování písemného výstupu do předmětu (online asynchronní komunikace)  
  9. Vzájemné hodnocení písemných výstupů (online synchronní komunikace)  
  10. Jak komunikovat o změně klimatu; GRV materiály a zdroje  (online asynchronní komunikace)
  11. Závěr předmětu, reflexe online semestru.  (online synchronní komunikace)

Pokyny k absolvování kurzu

Podmínkou pro úspěšné splnění kurzu je aktivní účast na výuce (možná jedna absence na synchronní výuce) a Vytvoření Padletu na dané téma. 

Vybrat kompetenci - udělat rešerši - zvolit cílovku a cíle lekce/ aktivity: metodický postup dané aktivity.

Úvodní vstup

Týden 2 - Jaký je dnešní svět, jaká jsou jeho témata?

Týden 3 - Globální rozvojové vzdělávání: teorie, východiska a cíle

Týden 4

Týden 5

Týden 6

Týden 7

Týden 8

Týden 9

Týden 10

Týden 11

Týden 12

Týden 13