U a T 2 (Jaro 2021) cíle, organizace, požadavky, inspirace Cílem je rozvoj vlastního tvůrčího potenciálu studentů tak, aby byli schopni své dovednosti a poznatky z výtvarné tvorby aplikovat později v didaktické přípravě a pedagogické praxi. -) Nebudeme chtít představu aplikace v praxi, navrhování hodin. To předčasné (didaktiku mají až po ukončení Umění a tvorba 4) Těm Šikovným nabídnout rozšiřující volitelý předmět - IVVP 09 Výtavrný ateliér (již tento semestr), povede Milada Sommerová Krátkodobý cíl = jarní semestr 2021 - využít všechny dostupné možnosti jak zůstat v kontaktu a „tvořit doma“ bez větších ambicí k naplňení dlouhodobé koncepci UT1 bod-linka/ UT2 plocha/ UT3prostor/ UT4 mix-vlastní tvorba. Až to bude normální, naskočíme do dlouhodobé koncepce a k seznam autorů, které chceme představit– viz pdf.) Přestože je většina studentek bez znalosti DU, nemáme ambice vykládat souvisle dějiny umění. Tedy předkládáme výběrově témata (klidně napříč historií a důrazem na současné umění) a doporučujeme k tomu kvalitní knihy, weby (NE Pinterest!). Posílit kontakt -) Z toho vyplývá -) pravidelné ON-LINE setkávání po seminárních skupinách v rozvrhovaných hodinách na MS TEAMS, Představení tématu + praktické etudy, které je možné dělat v hodinách online před webkamerou, příp. odevzdání fotek do příště a příště reflexe). Vybírat témata a etudy a nástroje vhodné pro on-line výuku (inspirace viz. odkazy) Požadavky na studenty k zápočtu – Umění a tvorba 2: · Přítomnost v hodinách – zapnutá kamera!, (možnost absence max. 3, učitel je povinen vést si prezenčkuu) · realizování zadaných praktických etud v hodinách · učitel hodnotí i aktivitu studentů · výstupy, které učitel určí – nahrát do odevzdávány - pro archiv (libovolnou další platformu pro sdílení výtvorů si učitel zvolí) Inspirační zdroje: pro vás a vaši budoucí výuku VV 0. Hynkovy lapálie – aneb Intepretace produktů vizuální kultury - seriál KVV, každou středu v 16h připojte se k týmu! https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ab881a73d60e842ac874ceb1feff1f37f%40thread.tacv2/conversatio ns?groupId=def29b3f-f9e5-4393-9455-7149d94ac6ca&tenantId=11904f23-f0db-4cdc-96f7-390bd55fcee8 1. https://www.nedatovano.cz 2. Netvař se a tvoř - katedry primárního vzdělávání FP TU v Liberci, Valešová a Pechová  https://netvar-se-a-tvor.webnode.cz/blog/ 3. https://www.facebook.com/setkavanisvytvarkou/ 4. Umění být venku a Techniky umění z NG Praha https://www.ngprague.cz/udalost/3042/umeni-byt-venku  5. Rešerše videí vzniklých jako on-line podpora https://ucnmuni.sharepoint.com/teams/BRNOARTWEEK/_layouts/15/Doc.aspx?OR=teams&action=edit&sourcedo c={6803E178-D5D9-4C6F-98C7-296F23182ED7}  6. LES: https://www.facebook.com/LaboratoryForEducationAndSynergy 7. https://artsandculture.google.com/  8. Magda Strouhalová a kol.: Inspirace pro pedagogy výtvarné výchovy, Metodické-pracovní-tvořivé listy (studijní materiály IS)  9. Amélie Janíková: Můj první zápisník: http://www.muj1zapisnik.cz/ a FB: https://www.facebook.com/muj1zapisnik 10. https://www.artlist.cz/