Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
CS
>
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
Interactive Syllabus
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
CONTENTS
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
Study now
Téma 1 Porucha emocí a chování - úvod
Study now
Téma 2 Porucha emocí a chování jako dynamický proces - žák s problémy v chování a žák s poruchami emocí a chování
Study now
Téma 3 Vývoj tzv. problémového chování, rizikové a ochranné faktory, teorie resilience
Study now
Téma 3 Praktická část
Study now
Příprava balintovské skupiny
Study now
Téma 4 Otázky potřeb dětí s poruchami emocí a chování ve vyučovacím procesu/ve škole/v učení, problematika strategií zvládání (coping)
Study now
Téma 5 Práce na úrovni systému třídy, školy (školní řád, pravidla třídy, klima třídy, práce s kolektivem)
Study now
Téma 6 Řízení třídy a chování ve třídě
Study now
Téma 7 Práce na úrovni individuální-kroky při akutní situaci, kontrakt mezi učitelem a dítěte, komunikace ve třídě, komunikace s rodiči
Study now
Téma 8 Včasná identifikace rizikového vývoje chování (způsoby zhodnocení chování) a způsoby intervence
View all
Téma 8 Včasná identifikace rizikového vývoje chování (způsoby zhodnocení chování) a způsoby intervence
Previous
Next
Výuka žáků se SVP II – poruchy chování a mentální postižení - část poruchy chování
Study now
Téma 1 Porucha emocí a chování - úvod
Study now
Téma 2 Porucha emocí a chování jako dynamický proces - žák s problémy v chování a žák s poruchami emocí a chování
Study now
Téma 3 Vývoj tzv. problémového chování, rizikové a ochranné faktory, teorie resilience
Study now
Téma 3 Praktická část
Study now
Příprava balintovské skupiny
Study now
Téma 4 Otázky potřeb dětí s poruchami emocí a chování ve vyučovacím procesu/ve škole/v učení, problematika strategií zvládání (coping)
Study now
Téma 5 Práce na úrovni systému třídy, školy (školní řád, pravidla třídy, klima třídy, práce s kolektivem)
Study now
Téma 6 Řízení třídy a chování ve třídě
Study now
Téma 7 Práce na úrovni individuální-kroky při akutní situaci, kontrakt mezi učitelem a dítěte, komunikace ve třídě, komunikace s rodiči
Study now
Téma 8 Včasná identifikace rizikového vývoje chování (způsoby zhodnocení chování) a způsoby intervence
Operations
View all