Struktura Plánu podpory Rozsah (cca 2 strany, nechci Vás limitovat, ale stačí být stručný, výstižně popsat odhadované projevy v jednotlivých oblastech, podle toho, jak jsme si charakterizovali jednotlivé stupně MP na přednáškách). Navrhnout možnosti podpory zvenčí pro konkrétního žáka v bodech, podle Vašich nápadů, zkušeností či názorů na problematiku komplexní podpory dětí s MP v rámci školy, rodiny, poradenství nebo volného času. Můžete uvézt zásady pro edukaci, specifika ve vzdělávání těchto dětí, příklady pomůcek, metod, organizací, typy škol, zkrátka vše, co vás napadne k tématu 😊 Práce je čistě praktická, bez odborných vymezení pojmů, nebo zdrojů. Vložit do konce května do odevzdávárny, práci nazvat Vaším příjmením. Každý úkol bude v rámci odevzdávárny stručně okomentován v poznámkovém bloku. STRUKTURA: 1. Uveďte jméno dítěte které jste si zvolili 2. Váš vlastní odhadovaný stručný popis výchozích (aktuálních) dovedností žáka vzhledem k věku a diagnóze. Popis odhadovaných schopní v oblastech: Komunikace, motorika, kognitivní schopnosti (učení, paměť, pozornost), specifika v souvislosti s druhem postižení či znevýhodnění (samostatnost, omezení, projevy typické pro konkrétní typ postižení nebo znevýhodnění) 3. Průběh a možnosti individuální či skupinové intervence (kdo se může zapojit a jakým způsobem, vhodné postupy, metody, zásady, využitelné pomůcky, konkrétní přístupy vztahující se ke specifickým potřebám konkrétního dítěte) 1. Možnosti odborné podpory v rámci předškolního vzdělávání. 2. Možnosti odborné podpory v rámci základní školy. 3. Možnosti podpory rozvoje dítěte v rámci rodiny a volného času. 4. Možná prognostika při vhodné, nebo naopak nedostatečné podpoře dovedností dítěte (co může hrozit, pokud dítě nebude mít dostatečnou podporu a co je naopak cílem podpory, aby byl rozvoj maximální) 5. Na co je podle Vašeho názoru třeba se nejvíce u vybraného dítěte zaměřit, co bude nejzásadnějším pilířem podpory ze strany odborníků, vzdělávacích institucí i rodiny (vyzdvihnout, co považujete v rámci podpory žáka se zvoleným typem postižení za nejdůležitější)