Globální vzdělávání v přípravě učitele 3. setkání PLÁN: kompetence globálního vzdělávání mapa hodnot výstup kurzu - ověření text "zacházení s rozmanitostí" Kompetence globálního občanství Nakládáni s konflikty jednánf ve prospěch spravedlnosti a rovnosti Kritické mysle ní a otevřená mysl udržitelný život provázanost i malá skupina přemýšlivých lidi, může změnit svát Nespravedlnost na jednom místa zemäkou le o hrořuje spravedlnost na celém svaté. HODNOTY pedagogické osobní humor plný život Cílevědomost nezávislost, soukromí vztahy s lidmi svoboda upřímnost mysl ívota vzájemný projev laskavosti tolerance respekt vůči sobě moudrost Autorita snaha pomoct tvořivost trpělivost sociální spravedlnost nestrannost "It is your responsibility to change society if you think of yourself as an educated person." James Baldwin SOCIAL JUSTICE otázky k textu: reflexe: co si z četby a diskuze odnáším? tužka a papír 6 otázek odpovídejte jedním slovem - podstatné jméno 1. 2. Jedna věc z dneška nebo z kurzu doposud, kterou bych chtěl/a, diskutovat s někým mimo kurz: