Odkazy na weby k formativnímu hodnocení Ukázky kritérií Odkazy na publikace Co je a co není formativní hodnocení - Dylan •https://www.youtube.com/watch?v=4kSUZL2JUFE&feature=emb_rel_pause • Formativní hodnocení https://www.youtube.com/watch?v=J25d9aC1GZA • průběžné, korektivní, zpětnovazební, pracovní: průběžně reflektuje jeho učení a přispívá k jeho seberozvoji. • • přináší užitečnou informaci o aktuálním stavu vědomostí a dovedností žáka. Užitečnou znamená, že žák bude vědět v čem je jeho práce vyhovující či méně vyhovující (kvalitativní složka – kritérium), do jaké míry je vyhovující (kvantitativní složka) a jak svůj výkon zlepšit (Starý a Laufková et al. (2016, s. 12) •Hlavním úkolem má být zejména změna strategií výuky učitele, která má pomoci lepším výsledkům žáků. • •Podle Průchy (2009, s. 590) je podávání zpětné vazby žákovi, ale i učiteli a tím pomoc při hledání cesty k plnění stanovených cílů. • • Developing a Growth Mindset with Carol Dweck https://www.youtube.com/watch?v=J-swZaKN2Ic Ještě ne, zatím ne…