Elipsa: SHROMAŽĎOVÁNÍ + VYTVÁŘENÍ INFORMACE= INFORMATIVNÍ FUNKCE + PEDAGOGICKÁ FUNKCE 1. o cílech učení v jazykovém životopise: plánování + seznamování se s deskriptory jazykových úrovní + jejich začlenění do vl. učení 2. o výsledku učení (longitudinální sledování) pomocí sebehodnocení na základě kritérií SERR- označování deskriptorů za splněné 3. o výsledku učení pomocí cizího hodnocení ( na základě kritérií SERR) – cizí hodnocení pomocí deskriptorů+testováním 4. o způsobu učení – sebepozorování + označení technik učení a komunikativních strategií. Elipsa: SHROMAŽĎOVÁNÍ INFORMACE: 1. o cílech učení 2. o výsledku učení (longitudinální sledování) pomocí sebehodnocení na základě kritérií SERR 3. o způsobu učení 4. ukládání výsledků práce 5. implementace práce s portfoliem do procesu učení – organizačně a myšlenkově 6. aktivizace ve všech fázích výuky (plánování-pozorování-hodnocení) Elipsa: ZÍSKÁVÁNÍ +evtl. VYTVÁŘENÍ INFORMACÍ 1. o individuálních cílech 2. o individuálních způsobech učení a mimoškolních aktivitách 3. o subjektivně dosaženém výsledku učení 4. o rozdílech mezi subjektivně a objektivně měřených jazykových výkonech 5. o metodické koncepci výuky a možnostech implementace CIZOJAZYČNÁ VÝUKA SPECIFIKACE CÍLŮ DEFINICE OBSAHŮ VÝBĚR A TVORBA MATERIÁLŮ VÝUKOVÉ A UČEBNÍ METODY/TECHNIKY/STRATEGIE EVALUACE/TESTOVÁNÍ/HODNOCENÍ MONITOROVÁNÍ CIZOJAZYČNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ - PŘÍPADOVÁ STUDIE