STRUKTURA: 1. Uveďte fiktivní jméno dítěte, žák, dospělého, které jste si zvolili 2. Váš vlastní odhadovaný stručný popis výchozích (aktuálních) dovedností člověka s PAS vzhledem k věku a diagnóze. Popis odhadovaných schopní v oblastech: Komunikace, motorika, kognitivní schopnosti (učení, paměť, pozornost), specifika v souvislosti s druhem postižení či znevýhodnění (samostatnost, omezení, projevy typické pro konkrétní typ postižení nebo znevýhodnění) 3. Průběh a možnosti individuální či skupinové intervence (kdo se může zapojit a jakým způsobem, vhodné postupy, metody, zásady, využitelné pomůcky, konkrétní přístupy vztahující se ke specifickým potřebám konkrétního dítěte) 1. Možnosti odborné podpory v rámci vzdělávacího systému /CŽV 2. Možnosti odborné podpory v rámci školy, sociálních služeb, terapií 3. Možnosti podpory rozvoje dítěte/ žáka /dospělého v rámci rodiny a volného času. 4. Možná prognostika při vhodné, nebo naopak nedostatečné podpoře dovedností dítěte/ žáka /dospělého (co může hrozit, pokud dítě nebude mít dostatečnou podporu a co je naopak cílem podpory, aby byl rozvoj maximální) 5. Na co je podle Vašeho názoru třeba se nejvíce u vybraného člověka s PAS (dítě, žák, dospělí člověk) zaměřit, co bude nejzásadnějším pilířem podpory ze strany odborníků, vzdělávacích institucí i rodiny (vyzdvihnout, co považujete v rámci podpory žáka se zvoleným typem postižení za nejdůležitější)