Zadání 2. seminárního úkolu do dvojice (dle rozdělení na pedagogické praxi) 1. Vyřešte úlohu níže. Uveďte co nejvíce možných způsobů řešení úlohy. Využijte prostředky žáka 1. stupně. Své postupy řešení očíslujte. Uveďte pořadí způsobů řešení podle Vámi očekávané frekvence použití u žáků. Které řešení je podle Vás nejvhodnější? Proč? 2. Formulujte cíl úlohy. 3. Úlohu zadejte žákům v rámci své pedagogické praxe. Po vyřešení úlohy s žáky proveďte diskusi o tom, jakým způsobem postupovali při jejím řešení. Analyzujte žákovská řešení. V rámci analýzy se zaměřte nejen na výsledek úlohy, ale i na žákovské postupy. Zpracujte zjištěné údaje z celé třídy. Výsledky úlohy vyskytující se ve třídě zaznamenejte do tabulky. Popište jednotlivé žákovské postupy, pokud je to možné, doprovoďte je obrázkem žákovského/žákovských řešení a uveďte počet žáků, kteří tento postup využili. Kolik je na obrázku trojúhelníků? Obsah obrázku origami, Symetrie, řada/pruh, design Popis byl vytvořen automaticky