Angličtinu se učím: n krátce, jsem úplný začátečník n asi rok, jsem mírně pokročilý/á n hodně dlouho, jsem věčný začátečník n hodně dlouho, nemám s angličtinou výrazné problémy Tento kurz jsem si zvolil/a protože n nemám jinou možnost studia angličtiny na MU n nechci přijít o znalosti, které jsem získal/a jinde n jsem zvědav/a, jak lze učit jazyk po Internetu n nemám nic lepšího na práci n potřebuji kredity n nevím Diagnostický test mě ohodnotil přesně n ano n ne, podhodnotil mě n ne, nadhodnotil mě n nemohu posoudit Nejvíc jsem pracoval/a v podosnově: n Test your grammar regularly n Beginners n Vocabulary Building Texts and Exercises n Reader n Nevím Nejčastěji jsem se připojoval/a: n Z domu n Z kolejí n Z počítačové učebny n Z práce Jak často: n Denně n Aspoň jednou týdně n Párkrát za semestr, vynahrazoval/a jsem pravidelnost intenzitou n Jednou měsíčně Časové omezení n K častější práci v kurzu by mi pomohlo, kdyby byly časově omezené jednotlivé úkoly a testy včetně přístupu k lekcím n 108 ano n 176 ne n 61 nevím Nejčastěji jsem pracoval/a n 40 ráno n 104 odpoledne n 147 večer n 52 v noci Zápočet n Je pravda, že kdyby nebylo zápočtu, do kurzu bych se kvůli jiným povinnostem nedostal/a. n 150 Ne, pravda to není, v kurzu bych pracoval/a i bez kreditů. n 107 Ano, bez kreditů bych se určitě kurzu nezúčastnil/a. n 85 Nevím. Výukové prostředí ze začátku n Výukové prostředí kurzu v ISu se mi ze začátku jevilo jako n 46 přehledné a intuitivní n 127 spíš přehledné n 129 spíš nepřehledné n 42 nepřehledné Výukové prostředí po semestru práce n 106 přehledné a intuitivní n 175 spíš přehledné n 53 spíš nepřehledné n 8 nepřehledné Chat n Ocenil/a bych možnost přímého kontaktu s vyučujícím prostřednictvím chatu n 211 ano n 120 ne Chat -- jak často n 13 každý den n 40 několikrát týdně n 181 jednou týdně Učit se cizí jazyk formou e-learningu je blbost n 13 ano n 327 ne Příští semestr se do kurzu n 236 opět přihlásím n 64 určitě nepřihlásím Hodina pravdy n Mám zkušenost i s jiným výukovým prostředím online n 38 ano n 297 ne