Struktura přípravy na vyučovací hodinu Vyučující: +--------------------------------------------------------------------------------------------+ |Tematický okruh-téma: |Ročník: | | | | | |Časová dotace: | |--------------------------------------------------------------------------------------------| |Průřezová témata: |Mezipředmětové vztahy: | | | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------| |Cíle vyučovací hodiny: | | | |vědomosti: | | | |dovednosti: | | | |postoje: | | | |očekávané výstupy: | | | |klíčové kompetence: | | | | | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------| |Obsah: | | | |učivo | | | | | | | |pojmy opěrné (žák je zná, měl by je znát) | | | | | | | |pojmy nové (souvisí s obsahem učiva) | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------| |Výuková metoda: | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------| |Organizační forma výuky: | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------| |Učební pomůcky, didaktická technika: | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------| | Scénář hodiny | | | | | | | |I. Úvod (organizace, opakování, zkoušení, motivace, seznámení s cílem hodiny) | | | | | | | |II. Hlavní část (expozice, fixace, aplikace) | | | | | | | |III. Závěr (zápis, zadání domácího úkolu, zhodnocení hodiny) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------| | Vlastní zhodnocení vyučovací hodiny: | | | | | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------| +--------------------------------------------------------------------------------------------+