Zadání seminární práce ke vstupní motivační praxi 1. Krátké představení školy – kolikatřídní, zaměření školy. 2. Školní vzdělávací program (dokument) – jeho srozumitelnost (pochopila jsem, o čem je vzdělávání v této MŠ), koresponduje s tím, co jsem viděla ve třídách (do jaké míry ŠVP popisuje, co se v M� děje) – organizace dne a střídání činností, vybavení tříd, metody práce s dětmi apod. 3. Chování dětí – jejich individuální projevy, co je nejtypičtější pro většinu (samostatné, hodně se obrací na učitelku, komunikují mezi sebou, ve třídě je patrný klid či hlučnost apod.) – POPIS, případně doslovné zachycení některé z typických situací. 4. Reakce učitelky na jednotlivé projevy – naslouchá dětem, vysvětluje, radí, nechá je rozhodovat samostatně, dotýká se jich, mluví jen na jedno dítě, k celé třídě, nahlas, šeptá….. – POPIS, případně doslovné zachycení některé z typických situací. 5. Závěrečné shrnutí – jak na mne MŠ působila, co je pro ni charakteristické, typické. O čem jsem přemýšlela? Jaké mám pocity? Jak a v čem se rozchází realita s mojí představou? S čím jsem nastupovala na svá studia a v čem je realita jiná…