72 VYHLÁŠKA i* dne 9. úncu-j 20CS o ]>ůsk^LOvinj ]>ůťidtnskj^h sluíith vtíkoliíh iíkůlskj^h ]>oťiätnskj^h tiřífctnkh MinJSlefSivú íkůJilví, mlade/je J těluivv^Ikivy SB-ňůvri)ůdJe t lil údsi. 1 a t 123 odít 5 iikúju £. 561/ /20O4 Sb., ú pfedíkdňŕm, iikJjdnJm, středním, vy-.^ím údburnéni a jiném videJiviňíXškúkky aikůfi); í» PůskfLůvAn/půťAdtníkpih íluíth (1) PůMdertske'sJ b£u j- veikúJiha íkůJskyth ]>ů-tjdenskyth iiříieníth jiůb púskjlúvijij- děleni, rakům, Stüdenlüm (dile jen -,/ak"), jejich /s \uumým iá-.-,Lu]>i;oj]j, íkůJílfl i šhůkkým uiríieflůn. ýíj íkn k ki ]*: rjden.Ji.i/jri/.eJií J SkůJj- půijlljjí lnvjjLuiě Slittdj rd m']>» rjde m ke ilbilij- uvedene' v jnn-lúhith í. 1 ií i k telu ľj-Jiliit, ilúllJ žid^l řakú, jéjkh iikunnýcli iJitupiů, íkú] nein« ikúkkjŕch 2*Pf-ieňí. PůdmíttLm ]jh.v,k:rLiĽiLi'jxjrjJeiv.kt; .J u/.br je ]rf-iertUiy Sůuhlii iiki, V případě ne/Jelileliu iiki ]lď-Sertmy Suuhlji jehů iikúJiněhú iŕätulKe. SíjuIiIaiU nejiľ Lrelij v pHpideih iUnúVeriych /.vliílními pttrv-nínu předp t. y "1 ■ (3) Žik, v pfjp*dí ňaJetiJěhů 54kj jeho iJkonnJ? ajmipoe, i« prédeňl míúttnúviň O púvi^e, ni/.-Éiliu, U-vilď, tíJéth J pni-,lupech naljíy.enjíh puradeujkyth .-.luieli, u v.íedn p red v ÍJjLel nýdi riidcfch j nevýhsdich, klére Ittohuu vyplyiiuuL /. p;i.-. kyli'Vine pundeji.-.ké .iliiíh y, jjMi.ijKíjliu, ktel-y je Jiiůiňrúčekiv.il, i muinydi ňísJeddŕh tuhu, kdyv! punldeňíkí shlíb« nebyde pú-.ikylnuU. Clím:ili jJůťidtník^h sluiib OlsiheJtt půMdeňskýdi sJbiel) je ŕinňuSt přispívající' iejmeňj k: a) vytvorení vhodnjth ]>udmmek pfú zÄiyrý tílísny, ]Mythicky j sůdilňí vývůj üku, pfú i-úzvú j jejith úSúhtiúStl pred iihíjením vidčJivilií 4 V prú b« hu videJivíní, b) iiaplmiviniv/delivjci'di jjijlŕeln i ŕútvíjéňŕ Sihůp-nOStí, dú vednúitf i zijmu p Jed ilihijeilňtt 4 V pri-Iŕliu v/děl i viní' } Njpŕikud r.iť::n f. A5Si"Í999 Sh-, a sadilne- přivili CKJinjirdťd, vt r.nini píiľdijíi'di pledpisü. íľi,Lkj 20 Shíikaukúnu č. 72/2005 Sií-inj 491 t) pnevend í ŕes^ní výukových a vjŕcnoviijŕch obtfrr, sodíftĚ píicJogitkydi jevil (zqmíni íikany * ji- njŕcn ííirem a rirü-. i v mix i chúviní, z. neuživil i ná-vykĺ'vv'ch lá Lek j a dalších jimhle'mb .■.■i.njvi.-.tniddi j« viděli vinibi 1 í rttůtivJcí k pŕek«niviní prů-blemuvých iJlbJCi, J) vytviŕeňí vkúdnýcň púdittíhek, ŕúŕém í ipuSulíb iňtégJ-Jcé iiků S« idrJVůtníitt puibyjťňím. e) vhcdně vuľhe vzjdělivaď roty a jKiŕJeulmj jjm-le.-, ml*.' ujnlaLněm', f) vytviŕeňí vhůdňýdi púdittíhek, fúŕém 4 iptiíůbů pňí<* p:nů ük^ kteří jmib prítluiiiíky ňít^dňOiT-ňítli menäiň ňeliú euiickýdn .-.kujnin, g) vytvoření vhodňýtň podmínek, Juŕtm * ipůsobů jjra'ce jnni žáky ňjdlftŕ 4 rňirnúřidně ttadane, h) ru/.vfiení ]jťJjgiij;idnj-]n.-.ydnjkjjjií;kýdi i .ijk-ciálně jnedari^ickýdi z.njJni.-. b' a ]ir«ľ»nídi díjved-nůstfpedjgúgkkydí JM-Jíův iiíkú vť Jkuládi í íkflJ-.iky'ch zařízeních, j) irtiň-ňú Vaíní důsledků idi-Jv« biílií i jx is Li žen í J ptt-vend jeho vajiiku- í* škul.ikii puťadcrtskä mFjitni (1) Typy íJiůJských jKU-AdÉJokýckiJíhíiíftfjiou; aj pédigůgkkú-píyíňůlůgidtí poi^dn* (d*]« jen b) spedílně pedagogicky «ňtinm (díl* jen ,x*n-tnjnr). (2) Pedigugkkým IM-Jůůvflflfdin Vyktmivaiícím j7«dArCí' ík; k-: i-ji.-, ve In i h >YCÍí.-ks iu d mint. L ve .i ku lidi Jíkůl-skýcTi ]xj rade n-, kých zařízeních j« píi-ikyLíivána íjJ-burni pí djxira zj ůčdem iV^nr kvility jiíiraden-.íkých .du/í;|i. DůkunKrtLicc Skíihke jxíradeitikě z-arízjem' zpracovává zi/.n.aiiiy ú vystření a jněci individuální i .-. kujniníive a ziz.najHy 4 .ijxilbjnrici Se íkůJimi a ŕkn k ký uii z-ařízjen ími. (1} PtďJdňJ poskytuje sility pdig<£Íťko-p^-chúJu£Ídí.éhci j .-.jjöc;iálně jjedari^ickěhíi puraden.-, Lvi a jKsdariii;idí.íi-ji.-ivdiiili>Kidí.íiu jxhikk: jjh v ý d urve i vadtfiVi jtf iikL (2) nnixj.il poradny .ve b.-kblečňbje jml)bljnine na pracíjvi.íli ínůl-adňy a niv.íflě va mi iameitnancb ínriv-nicke' ůSú1)y vykůnivjjíd diunivl poradny ve íkíilách a ikoiakytn iifíieňfck. (i) Porídna; í) ijiífuje pedagůgíckíi-piychcJúrickůb prdpt-ive-no*i íiku na půvinnůb äkülni düthizkb J vydává Cní údtůí-ň j im:.! udek; důpOťUČIfl« iikůJinym iJi-.■»LUJK.1JJ« i řidildi akůJy Zířřaeíifííka dti íjrí.duií-rW.íkůly i Lrídy a vhůdftůU fůťmy jel» v/dělávám'; .-.jK i lujiracuie jiri jjrijínúní žáků du .íki kb du äküJ, iŕíd, nxídělejní a .audij-mch .-.kujnin .-. ujiravenýiui v/dělávacnni jjríi^anjy ■ptů ?íky ie .■■.draVh.iLnjijj ]xj.-,iiv:!eiu'ni, Ij"i y.jiľťbie .vjíec lil ni' vzdělávací' jmliehy /áků ve .íkn-nepOU utmcsttatně /.n^jeně jjrů íiky íe ■■■■JravíiLiinj jnnr,Liy.enJi:i, a vypracovává odburné jKi.-iudkť a návrhy iipaLrcm' jnrti .ikfily a !k:'l-,iL ztffeenínj üklade vý.Jedkúp.iytkůkigiíkě 4 *p*-dálně ]?edagH:gické diaginnLikv, c j ]>ůikyLuie ljurademke'iJbil)y /jkltm íe ZvýžTenyni ri,ikei:j ikiilin neii-.jjěifníi.-.Li nelíčí Vj.niku jjni-hldnjili v H:.-,n:m>i.i.-.lnii]j a .vudilníni vyvůji, jejjdi síkunňýlii iilbjxiüni J jjeda^j^ickým jjracuvní-kúni vyjdělivajicím tylů Jjky, ]jctikylbje jjíiraden- ikŕiJbŕuy iimĚ3f*nrnj vyjjsňúvíjifůiúljjiídi pä- ípekliv ra'kij. d) jjii.ikyluie melmdickub ]ji:d]n*ra'n3. {!) ŽíJdírii aikljdnícň skul si)edilnídi j íkol-skydl iJTÍieJii'jsů b Jjůí-jden.iké .-.Ibž.by cenu-J ])uskytů-vánv ])ůbié v rimci dijginivbky J kůrtu-ůlní diagtx:.»-liU v odhvúdněnych jjn'jnjdech i v ťilnd SJSedaíňí iixíividbilní nebú skbjjinůvě pece, ktefCU neijjjsibje ikůJi ňéiů skúJské' UňíkAňí, kde je £ik ZliiZjĚri. (i) CinnůSt centra .ve bikblecňbje JínljuJjntnĚ ra ])tačůvtili Cr.ffl.l-J J niv.ÍLevanii jjedaKUgJtkydí pílcův-níkb centra ve Xkíilách J íkíiLkýcJi iJrlienídi, ]jrí-jnadně v nidinich, v j-jfíieňich jječujicích ú žáky Se zdravíiLniuj JnůSlJienrm. (4) Cetrb-brň: i) ijiíťbie .vjíeciální j^rijM-JvenuSt iik u Se zdravubuni pusuieňlm na jjúvinnůb .íkulnr dudiiikb i sj>e- StMHi492 Shítki iikúnb č. 72 / 200B Cľísikj 20 cialní vydelJvjd pútäŕelny fíku S* /dravouum jki-.-,Libním i iákb j« idl-JvúlJlim iňévýhíxLienľm, /jjracs i vJv j í d I k i nie jjudklad y pru i ntejjrjd lěditu /-áku i jim jejich /ařa/eru J prerazení du .ílmi 4 íkúJskych iJŕíiiení 4 pro diEtf videJivJů' ůpi- tříia; 11> vjji.^uje .^jedálne jjedajjugiduib péči 4 Speŕíílňe pedwogické v/jděJíviní ]lrú iikj- Se /drav-umím piflUiemrn j žák y M /dravuLnim /lie vyhodňeň/m, kteŕí" jíůli iňtegrů^™ "é1>u kleŕym J* iUňúvÉn H i r ipůsúlj plnení jju vinné .íkuln/díjcná'./.ky j, C) vykoňjvi i]»dilne jwdigagJukuU J jn.iydiulujjic-kuu diiťi-Kj.-.úku j IJuskytbje lJtirjdtJi-.kt; .-.Ibiljy Se / a mere ľu m na jkhikic: jjn re.veiu Jin ■; ■ I l-i:m_ ve Vj.dŕljivjinJ, v ju-, yĽ liic kém a.-.udáJnim v y:'vhj ji /jikú S* idl-Jvottiím pCbbiením a Ziků í« /drjvulním /.nevýluid ne nim, n j /.ii.ílíni' indi v idbiJ n i: h jnred-jnukladú J vj-lviiŕení pudmj'nek jnru u]j la Lnu v in í t i .. ■. i|.-iii' StnopňúSlí, nadaní J na ŕ-ačleňuvaní d« společnosti, d) poskytuje pedigugirkyrn plitúvňíkbŕtt t iikůíl-iiýiu ŕ-á.ilujncúni jniiraden.-.Lvi v nhliiü vzdelávaní žáku .ie /dravuU-iiiii j x j .-.U/jerům, í) pOskynjje meiůdiduju pod]>ürü .íkule. S? SkoU (1) Ŕdítd 24k^*dn^jtt\dnf *vyS5í odborní Školy /jlje/jjecuie půskylůvárlí' púrjderEkýdl .Ju/ľ:, v« ."kule /pravidla vytnuv n ým ixi radiem a .! kí 11 ni m metodikem ]j revenue, kleíí .-.jxilujjracujŕ ŕ'iejmé'ľia .-, iŕíi-iiími uäleli, Lxľileli vrtkú v, případ ně /. dal.íími ]>eda™- dckymi pi^íovníky íkoly. Púsky-Lovái-i/půr.ideJisk^th .Ju/elí v« ."kolu mú/e Inýl ujišťovánu j řkůlním pSy-íhokijyem ne Ni .íkolnťm S]) et j il rum ]jeda$£]gern. (2) Ve äkok? jíffli ujiíťuvány jnuraden.-ké sJbiky V m/.-.ak u ůdpůvidjjídm ]>ů£lb J v>jdŕJivJ£Ím půlfe-bím ?ik u .ík< il y 2*nífeoí iia: ft) pi«vend ŕkulni' in;ú.-.]>ejni^LÍ, b) pnmŕí-nj'prevend sodákie jialologíikýth jevfl, t) k .r ién 've' púrjden.-. Lv i' i n Legru jit f vy.de lávAtí, in fi i r-macní j j» i rade il-. kí iu jwidjn-nru vlicdjié v: ■!; »i- v/xlělávací «ay J jju/jdeiii'mu jjrofüMiur.L bjnljl- d) odbojnou ]>üd]>ürbj!n integtad i videli viílíiiJili »E SpetiiJňími v/jdělávadnii j3ed « yjkv.-. ne]jni.-.]jě-di«i« a vyRarenj-jjředj^ikladú ptü jtňO Srlíiuviní t £} metůditkůb ]>odpül-ü bUteJům při JpJikld piy-ihůlúgkk^di i j]?edilne ]«sdagugitk ýdi pü/.nalkü J dfjY-ediKAilí dij v .■■Jí láv >j i -iíi n 17; i.-.l 1 -1 - ■ I - _ SB PůskvLůvinJ jicridcnsk^th sluitl) í.i u"])liiu (1) íkíiLká jjiiraden.Jii 'UŘÍt&íd půíkyTUJi' 2J bjnlalb ]7urjdeiľ.ke .-.IľlÍ.Ijy uvedené v ]jnkjliac;li í. 1 ji 3 k -letů v vIJáÍĽi, a H1 na £idtf 1 úSút, klére ňejSůb bvedeňj- v \ 1 udil. 1. (2) Vyií lipidy 2* pOskyTůvinípůtjden.Jiýc;h Ju-žeb pudle od.iLavce 1 je mvná nejvýše Sůliílb víedl níkladú jiroka/aleLně a neil)yU1e vyiulúienyth íkol-.ikým jjsiraden.ikým ufíiíÉním 1U pOíkytnblůb slbilib. i' Z ťUÍOvAtl" U SLAľlO vt ní Znjiujíie 1. Vyliliíkj Mi n i-, l er.-, Iv j .ík«l.-.lví Če.-.ke SüdiÜiuiike rejjbhliky í. 1Í0/19RÚ Sb., o výcJuviwm jiurjden-■, ľ. i. 1 \^JiJiíkj í. 2JJ/2ÍXJJ St., kiefüu *e menf vyhlíäkj £. 130/19RÖ Sl).?ú vythůvnrmjsůi-jdeňSiví. CíinnůSL Talii vvliJiiki ňibyvJ liŕJňnuíti dnem jejíhú Vy-li lapení. Mini.%lryňe: JUDf. B u tků vi it f. ^ J it a42 kkoJskěJKi zikanj.