Výuková praxe 3 Dotazník (vyplňuje student) Adresa školy: Jméno studenta: UČO: Datum: 1. Informace o učiteli: (vyplňte tolikrát, kolik učitelů učí VkZ) Počet učitelů, kteří učí ve škole VkZ: a) Učitel je aprobovaný: vystudoval obor Rodinnou výchovu fakulta rok ukončení vystudoval obor Rodinná výchova a výchova ke zdraví fakulta rok ukončení b) Vystudovaný obor učitele: c) Učitel učí předmět VkZ, protože: * je třídní učitel * potřebuje doplnit úvazek * chce * baví ho učit VkZ * je mu to jedno * nebaví ho učit VkZ, ale musí d) Vzdělává se učitel dále v oboru výchovy ke zdraví, organizace, téma: e) Měl by učitel zájem o dálkové studium na PdF obor VkZ: ano – ne 2. Informace o materiálech, které jsou k dispozici ve škole: a) učitel učí podle učebnic: Fraus Fortuna (Marádová) jiné: b) používá jiné materiály – jaké: c) učitel by potřeboval zejména teoretické materiály z oblasti: · výživy · první pomoci · ochrany člověka za mimořádných situací · sexuální výchovy · péče o zdraví · zneužívání návykových látek · osobní bezpečí d) učitel by potřeboval zejména praktické materiály z oblasti: · výživy · první pomoci · ochrany člověka za mimořádných situací · sexuální výchovy · péče o zdraví · zneužívání návykových látek · osobní bezpečí 3. Ve škole se realizují programy podpory zdraví: (zatrhněte) * Zdravá škola * Zdravé zuby * Normální je nekouřit * Zdravá 5 * Kouření a já * jiné: Škola má vytvořený vlastní projekt: Na jaké téma: Stručný popis projektu: · Časová dotace: · Pro kterou třídu je určen: Podrobnější obsah projektu: 4. Informace o zařazení oblasti Výchovy ke zdraví (VkZ) ve Školním vzdělávacím programu (ŠVP): (zaškrtněte vhodné) a) předmět se učí samostatně a jmenuje se: · Výchova ke zdraví · Jinak (uveďte název): b) předmět je integrován: · s přírodopisem · s tělocvikem · s jiným předmětem: c) Kterou hodinu je VkZ zařazena v rozvrhu? v 6. třídě: v 7. třídě: v 8. třídě: v 9. třídě: d) Specifická témata v ŠVP: d1) ve které třídě vyučuje učitel problematiku poruch příjmu potravy? · tuto problematiku ve VkZ neprobírá · ve VkZ 6. třídy: · ve VkZ 7. třídy: · ve VkZ 8. třídy: · ve VkZ 9. třídy: · probírá tuto problematiku v jiném předmětu (ve kterém?): Pokud není výuka zajištěna učiteli školy – organizuje škola odborné přednášky nebo semináře pro své žáky? (pokud ano, napište název organizace, způsob organizace, pro který ročník je přednáška určena, aj.) d2) Měl by učitel zájem o doplňující vzdělání (seminář) k této problematice? Pokud ano, jakou formou? · samostudiem · krátkodobým seminářem (jednodenní seminář) · seminářem s delší časovou náročností (týdenní seminář) d3) Měl by učitel zájem o přednášku odborníka pro žáky na toto téma? d4) Ve které třídě vyučuje učitel problematiku první pomoci? · tuto problematiku ve VkZ neprobírá · ve VkZ 6. třídy: · ve VkZ 7. třídy: · ve VkZ 8. třídy: · ve VkZ 9. třídy: · probírá tuto problematiku v jiném předmětu (ve kterém?): Pokud není výuka zajištěna učiteli školy – organizuje škola odborné přednášky nebo semináře pro své žáky? (pokud ano, napište název organizace, způsob organizace, pro který ročník je přednáška určena, aj.) d5) Měl by učitel zájem o doplňující vzdělání (seminář) k této problematice? Pokud ano, jakou formou? · samostudiem · krátkodobým seminářem (jednodenní seminář) · seminářem s delší časovou náročností (týdenní seminář) d6) Měl by učitel zájem o přednášku odborníka pro žáky na toto téma? Vaše další postřehy, připomínky aj.