Diagram intervenčních témat Otázky k tématům Škola Minulost Současnost Budoucnost Zkušenost, situace dobrého zážitku Co potřebuješ, aby ses cítil ve škole důležitý? Chceš ve škole zůstat? Co k tomu potřebuješ? Kdo tam byl také, kdo se na tom podílel? Co potřebuješ, abys věděl, že tvá práce ve škole je důležitá? Vidíš nějaký cíl, pro to, abys zlepšil svou pozici ve škole? Co jsi tehdy dosáhl? …aby sám sebe vnímal jako důležitého? Jaký krok je potřeba udělat první? Jak ses při tom cítil? Co bys ve škole chtěl dělat jinak? Kdo by ti ve škole mohl pomáhat? Komu jsi se pochlubil? Kdy jsi ve škole rád? Umíš si představit nějaký plán zlepšení? Co bys potřeboval změnit, abys chodil do školy rád? Jak si najdeš pomoc? Kdy je ve škole legrace? Rodina Minulost Současnost Budoucnost Zkušenost, situace dobrého zážitku Chceš ve ? Co k tomu potřebuješ? Kdo tam byl také, kdo se na tom podílel? Vidíš nějaký cíl, Co jsi tehdy dosáhl? Jaký krok je potřeba udělat první? Jak ses při tom cítil? Kdo by ti mohl pomáhat? Komu jsi se pochlubil? Umíš si představit nějaký plán zlepšení? Jak si najdeš pomoc? Koníčky Minulost Současnost Budoucnost Co potřebuješ, Životní styl Minulost Současnost Budoucnost Kamarádi Minulost Současnost Budoucnost Silné a slabé stránky Minulost Současnost Budoucnost Volné téma Minulost Současnost Budoucnost