Základní osnova pro biografickou studii v předmětu Intervence 2 Z biografie dítěte: A) Osoby sociálně blízké – rodina bližší, širší Anamnéza, zdravotní stav, Kritické životní události – zkušenosti, které ovlivňovali sebevnímání a chování dítěte Vývoj edukace Vývoj problémů v chování B) Z diagnostiky dítěte - aktuální osobnostní studie: Emocionální modely chování (reakce, potřeby) Sociální modely chování (reakce, potřeby, signály, příjem signálů) Kognitivní (jak zpracovává své chování a reakce – míra sebereflexe, jak zpracovává chování a reakce druhých, reakce na hodnocení) C) Vymezte: a. základní problémy v chování dítěte b. Kompetence a modely chování, které u něj fungují c. Základní návrh strategií pro intervenci – jak funkční modely a kompetence můžete pro intervenci využít, odůvodněte, proč navrhujete tuto cestu