Pedagogická fakulta MU, katedra ruského jazyka a literatury IS.MUNI.CZ DOTAZNÍK PRO UČITELE K PRAXI STUDENTEK/Ů JMÉNO STUDENTKY/A: ……………………………………………. Vážené kolegyně, vážení kolegové, Prosíme o vyplnění následujících údajů k hodnocení pedagogického výkonu studentek a studentů, kteří u Vás konají pedagogickou praxi, podle následující stupnice: 1 výborný, mimořádně dobrý 2 poměrně dobrý, s drobnými nedostatky, solidní 3 dobrý, průměrný, s většími nedostatky 4 neuspokojivý, slabý, nevhodný, vážné nedostatky 1. Odborná připravenost 1 2 3 4 Poznámky: ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. 2. Metodická připravenost 1 2 3 4 Poznámky: ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. 3. Organizační schopnosti 1 2 3 4 Poznámky: ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. 4. Vztah k žákům 1 2 3 4 Poznámky: ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. 5. Práce s didaktickou technikou 1 2 3 4 Poznámky:……………………………………………………………………………………………………... …………………………………………………………………………………………………….. 6. Reakce na situace ve třídě 1 2 3 4 Poznámky: ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. 7. Kvalita jazykového projevu 1 2 3 4 Poznámky: ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. 8. Vystupování 1 2 3 4 Poznámky: ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. 9. Kvalita přípravy na výuku 1 2 3 4 Poznámky: ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. 10. Zájem o problematiku 1 2 3 4 Poznámky: …………………………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………. Děkujeme Vám za všechny připomínky, které umožní studentům zkvalitnit přípravu na pedagogické povolání. V případě zájmu či potřeby sdělit mi nějakou skutečnost, informaci, podrobnější slovní hodnocení praktikantky/a, učiňte tak laskavě na 2. stránce formuláře – viz níže. KALENDÁŘ ODUČENÝCH HODIN BĚHEM PEDAGOGICKÉ PRAXE DATUM TŘÍDA TÉMATA A CÍLE HODINY Místo pro slovní hodnocení, poznámky, připomínky, doporučení cvičného učitele: ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………. RAZÍTKO ŠKOLY A PODPIS UČITELKY/UČITELE V…………………….. dne ………………………