Témata pracovních referátů E.Mechlová : Připravenost studentů pro základní a střední školy PdO 4/97, s. 77-94 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. I. Jirečková: Kritéria kvality školy z pohledu ČŠI a systémů řízení kvality ISO a CAF PdO 1/2011 70-84 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. J.Maňák : Příprava učitelů na vedení žáků k samostatnosti a tvořivosti PdO 18-19/96, s. 33-37 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. P.Vacek : Autodiagnostika učitele PdO 18-19/96, s. 37-42 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. J.Skalková : Rozvíjet kulturu pedagogického myšlení PdO 16-17/95, s. 30-33 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Kalhous – Horák :Příspěvek ke genezi učitelské profese PdO 16-17/95, s. 58-69 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. St.Bendl : Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace a poslušnosti vůči autoritě I. PdO 1/2001, s. 58 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. St.Bendl : Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace a poslušnosti vůči autoritě II. PdO 2/2001, s. 79 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. J. Průcha: Česká andragogika na vzestupu PdO 4/2010 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. J.Maňák –J.Šťáva : Funkce metod ve výuce. Metody tvořivé práce ve škole PdO 3/2001, s.4-10 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. J.Vašutová: Jak rozvíjet profesionální myšlení studentů učitelství k předmětu obecná didaktika PdO 1/98, s.13 . Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. J.Maňák : Dovednosti diagnostikovat aktivitu, samostatnost a tvořivost žáků z hlediska rozvoje jejich osobnosti PdO 4/98, s. 124 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. V.Švec: Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů PdO 1/02, s.63 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Seebauerová : Kultura učení jako výuková metoda PdO 1/02, s. 27 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. M.Píšová : Fakultní učitel ? Supervizor ? Mentor? PdO 2/02, s. 27 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. ……………………………. M.Rabušicová,a kol.………: Učení v rodině v mezigeneračním pohledu PdO 4/2010 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. L.Prokešová : Ce s emocemi ve škole ? PdO 1/01, s.:51 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. J.Havel : Rozvíjení pedagogických dovedností pohledem studentů PdO 4/01, s. 64 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. V.Darmovzal : Kreativita učitele jako výrazná hodnota výchovného procesu PdO 2/97, s. 114 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. G.Rosalyn, J.Clay : Formování učitelů pro budoucnost PdO 2/99, s. 6 P-Urbánek : Srovnávací analýza hodnocení úrovně učitelských činností .PdO, 3/97 Str.53 – 61 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. P.Vacek : Autodiagnostika učitele PdO…18-19/96,str.37-42 Švec, Gregar…: Kombinace kvalitativních metod při výzkumu tacitních znalostí manažerů…………..PdO , 3/2006, s.33-39 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Žilínek, M. Pedagogicko-etická podstata morálnej kreativizácie osobnosti PdO, 3/2005, s. 5-15 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Činčera, J. Environmentální výchova Ale jaká? PdO, 3/2005, s. 17-23 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. ouček, V. Mrtodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě. PdO, 3/2005, s. 25-31 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Mendecká, G. Rodiče, nebo učitel – spor o vedoucí roli ve výchově. PdO, 1/2005, s. 46- 51 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Matýsková, D. Spolupráce rodiny a školy z pohledu rodičů a učitelů. PdO, 1/2005, s. 27 – 36 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Horváthová, K. Klíma školy. Pdo, 1/2005, s. 37 – 45 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Rozum, Z.: Kriminalita dětí a mládeže-příčiny a východiska PsO 3/2008, s.77-91 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Lukášová, H. Skryté kurikulum a jeho riziky pro profesionalizaci pojetí přípravného vzdělávání učitelů. PdO, 1/2005, s. 58 – 65 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Skalický, J.: Výchovná kompetence dalším vzdělávání pracovníků s dětmi a mládeží PdO 1/2009, s. 28-46 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Kasíková, H.: Výukové strategie a potenciál diverzity ve třídě PdO 3/1009, s.5-23 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Wernerová, J.: Obtížnost profesních činností učitele z pohledu studentů učitelství, učitelů a oborových didaktiků PdO 3/2009, s.107-117 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Průcha, J., Švaříček, R.: Etický kodex české pedagogické vědy a výzkumu PdO 2/2009, s.89-105 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. Petr Hlaďo: Vliv sociálního okolí na kariérové rozhodování žáků při přechodu do vyššího sekundárního vzdělávání. PdO č.3/2010s. 66-81 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. .PORTEŠOVÁ, M.Budíková: Postoje českých pedagogů k typickým charakteristikám nadaných žáků s dyslexii, k jejich identifikaci a vzdělávání. PdO č.2/20010. s.55-76 Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 …………………………………. E. Klieme, K. Maag-Merki, J. Hartig: Kompetence a jejich význam ve vzdělávání. PdO, 1/2010. s.104-119. Sk. 13 …………………………………. Sk. 14 …………………………………. Sk. 29 …………………………………. Sk. 30 ………………………………….