Struktura přípravy na vyučovací hodinu Vyučující: Tematický okruh-téma: Třída: Časová dotace: Průřezová témata: Mezipředmětové vztahy: Cíle vyučovací hodiny: dílčí očekávané výstupy: (vědomosti, dovednosti, postoje) očekávané výstupy RVP: klíčové kompetence: Obsah: učivo pojmy opěrné (žák je zná, měl by je znát) pojmy nové (souvisí s obsahem učiva) Výukové metody: Organizační formy výuky: Učební pomůcky, didaktická technika: Scénář hodiny (viz Rozpracování scénáře) I. Úvod (organizace, opakování, zkoušení, motivace, seznámení s cílem hodiny) II. Hlavní část (expozice, fixace, aplikace) III. Závěr (zápis, zadání domácího úkolu, zhodnocení hodiny) Sebereflexe realizované vyučovací hodiny: Rozpracování scénáře Fáze hodiny Činnosti vedoucí k naplnění výukových cílů metoda forma čas pomůcky, technika Úvod Hlavní část Závěr