Zpracování dotazníku Integrace/inkluze Týmové zpracování Pětičlenné skupiny • •1. Uveďte formu vašeho studia – bakalářské / magisterské • - součet studentů Bc. studia • - součet studentů Mgr. studia • •2. Uveďte ročník studia •Výčet ročníků a k nim počet studentů • •3. Uveďte studijní obor •Výčet studijních oborů a k nim počet studentů • •Informace zanést do tabulek •4. Uveďte veškerou praxi (průběžnou i souvislou), absolvovanou v rámci studia na PdF. • - informace shrnout do tabulky • - rozdělit zvlášť průběžnou a souvislou praxi •- doplnit ročníky a počty studentů • •5. Uveďte, zda znáte pojem inkluze –Ano – doplnit počet odpovědí – v tabulce –Ne – doplnit počet odpovědí – v tabulce – • •6. Uveďte, kde jste se poprvé s pojmem inkluze setkal/a. –ve výuce na fakultě – uveďte předmět: –výčet předmětů a počet studentů - tabulka –jinde, uveďte prosím, kde: – výčet možností a počet studentů - tabulka – – • •7. Specifikujte, prosím, dle vašeho názoru, význam pojmu inkluze: • - odpovědi shrnout do textu • •8. Uveďte, prosím, z vašeho hlediska, rozdíl mezi integrací a inkluzí: • - odpovědi shrnout do textu Doplnit pouze počty studentů – v tabulce •9. Uveďte, zda jste se setkal/a s žákem se speciálními vzdělávacími potřebami (s různým typem postižení) v rámci vaší vlastní školní docházky (např. spolužák ve třídě): –Ano/ ne • •10. Uveďte, zda jste se setkal/a jste se s žákem se speciálními vzdělávacími potřebami • (s různým typem postižení) v rámci absolvované praxe: –Ano/ne • Doplnit pouze počet studentů - tabulka •11. Uveďte, zda jste se setkal/a v průběhu absolvované praxe s inkluzivním vzděláváním: –Ano/ne – •12. Domníváte se, že jste v rámci výuky získal/a dostatek informací o problematice inkluzivního vzdělávání? •Ano/spíše ano/spíše ne/ ne • • Doplnit pouze počty studentů v tabulce •13. Domníváte se, že jste na výuku v inkluzivní škole dostatečně připraven/a? –ano –spíše ano –spíše ne –ne •14. Představuje pro vás vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, např. ve vaší třídě, obtíže? •ano •ne •spíše ano •spíše ne • Odpovědi shrnout do souvislého textu •15. Pokud vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami představuje potíže, uveďte důvody, proč tomu tak je. • •16. Pokud vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami nepředstavuje potíže, uveďte důvody, proč tomu tak je. Doplnit pouze počty studentů do tabulek •17. Je dle vašeho názoru inkluzivní vzdělávání pro intaktní populaci přínosem? •ano •spíše ano •ne •spíše ne •18. Domníváte se, že je široká veřejnost dostatečně informována o problematice inkluzivního vzdělávání? •ano •spíše ano •spíše ne •ne Shrnutí informací do textu •19. Jaká jsou, dle vašeho názoru nebo zkušeností, pozitiva a negativa inkluzivního vzdělávání.