Vytváření hypotéz na základě daných kritérií, navržení postupu, procedury, návrh produktu VI. TVOŘIT Co z toho můžeš vytvořit? vytvoř plánuj Zjištění rozporů uvnitř, efektivita procesu, zda závěry respektují vědec. Data, koordinování, monitorování, testování V. HODNOTIT Argumentuj, je to dobře, špatně, proč? kontroluj, posuď, zhodnoť vyslov vlastní názor Rozliš podstatné a nepodstatné části Jak prvky zapadají do struktury, argumenty pro a proti, určit stanovisko, posoudit, vytvořit schéma, strukturu IV. ANALYZOVAT Z čeho se to skládá? rozliš, uspořádej přisuď Poznávání a vybavování faktů a důl. událostí¨ I. ZAPAMATOVAT Popiš, jak to vpadá poznej, rozpoznej vybav si Změna jedné podoby vyjádření- číselná v písemnou, napsat krátké shrnutí, zjistiv. Vztahu mezi dvěma myšlenkami, zařadit do kategorií, rozlišování, konstruování II. POROZUMĚT Porovnej, čemu se to podobá, od čeho se liší? Interpretuj,dolož příkladem klasifikuj, utřiď podle sumarizuj, usuzuj, porovnej, vysvětluj Aplikování postupu na známý, neznámý úkol. Určit v jakých situacích je vhodné použít, provádět, užít III. APLIKOVAT Co tě napadá při pohledu na tu věc? vykonej zaveď, použij