Zpětná vazba: Silná místa - Schopnost samostatné práce - Práce s literaturou o vyhledávání relevantních zdrojů, o odkazování se na ně v textu, o bibliografické záznamy literatury - Samostudium metodologického bloku Příležitosti pro rozvoj - Teoretické vymezení psát tak, aby korespondovalo s názvem práce a výzkumem. Práce pak bude konzistentním celkem. (Např. u tématu komunikační kompetence žáků se středně těžkým mentálním postižením popíšete jak toto postižení, tak vymezíte komunikační kompetence stejně jako komunikační kompetence žáků s tímto typem postižení. Tzn. nepopíšete jen ono mentální postižení) - Dotazník lze chápat také jako zastaralou fetiš, která obtěžuje respondenty a staví je do opozice. - S hypotézami se pracuje jen u kvalitativních metodologií - Nastudovat citace elektronických zdrojů - Před odevzdáním práci po sobě přečíst a odstranit gramatické a stylistické chyby. - Cíl práce psát vědeckým jazykem; cílem není seznámit veřejnost s něčím, donutit ji k něčemu, cílem není ani samotná metoda sběru dat (pozorovat, sesbírat dotazníky atd.).