OTÁZKA ODPOVĚĎ HODNOCENÍ RESPONDENTŮ v % Pozn. Jsou počty NŽ[1] v našich školách srovnatelné s celosvětovým trendem? Náš školský systém dostatečně odpovídá potřebám NŽ? Setkal(a) jste se s NŽ? V jakém směru se nadání u žáků nejčastěji projevuje: Spolupráce s rodiči NŽ NŽ zahájili školní docházku Forma práce s NŽ ve sledovaných školských subjektech Důležitost enrichmentu po NŽ Vzdělávání NŽ ve speciálních třídách Větší péči si zaslouží problémoví žáci Jsou NŽ ostatními spolužáky považováni ze „elitu“? Přítomnost problémového NŽ ve třídě Setkal(a) jste se s diagnostikovanou SPU[2] u NŽ? NŽ se těžko včleňují do kolektivu NŽ mají větší podporu okolí oproti dětem problémovým? NŽ pomáhají ve třídě slabším spolužákům Máte dostatek informací ohledně práce s NŽ ? ________________________________ [1] NŽ (nadaný žák) [2] SPU (specifická porucha učení)