Podmínky pro získání zápočtu v semináři z úvodu do psychologie 1) účast - povolena jedna neomluvená absence, popřípadě náhradní úkol 2) splnění tří úkolů: Úkol 1 Četba textu ve Studijních materiálech k předmětu od Phillipa Zimbarda Na seminář si přineste napsané tři otázky, které Vás při četbě napadly (nikoliv otázky na pojmy či cizí slova, na něž lze odpovědi rychle vygooglit). Zapište si otázky na něž neznáte odpověď, popřípadě uvažujete o řadě různých odpovědí a otázka vypadá, že by mohla vzbudit diskusi. sudé skupiny přinesou na diskusní setkání 1.10. (středa); 2.10. (čtvrtek) liché skupiny přinesou na diskusní setkání 8.10.(středa); 9.10. (čtvrtek) Úkol 2 Úvaha na téma "Jak si představuji dobrého učitele/učitelku", lze psát i ve variantě se slovem ideální. Ve formátu úvahy se pracuje se zkušeností a sebereflexí. V případě, že si nebudete přát, abych ji četla (jen já a vkládající osoba bude mít přístup), nadepište do záhlaví, že si nepřejete, aby byl Váš text čten. Pečlivě si jej však uschovejte pro sebe (pedagogický deník), neboť se k úkolu vrátíte v pozdějších letech studia. Úvahu odevzdejte do Odevzdávárny do složky Škubalová a příslušné podsložky s číslem semin.skupiny: sudé skupiny do 15.10. (středa) liché skupiny do 22.10.(středa);23.10. (čtvrtek) Úkol 3 Spoluorganizace jednoho ze seminárních setkání v týmu sdruženém kolem zájmu na jednom z nabízených témat. Sudá středa Lichá středa Lichý čtvrtek 17.9. 24.9. 25.9. Úvod 1.10. 8.10. 9.10. diskuse Zimbardo /organizace týmů, společné přemýšlení nad možnostmi naplnění semináře Nabízená témata: 15.10. Téma dobrý/ideální učitel/ka - facilitace diskuse 29.10. 22.10. 23.10. Osobnost (temperament) 12.11. 5.11. 6.11. Emoce a motivace 26.11. 19.11. 20.11. Pozornost/paměť/učení 10.12. 3.12. 4.12. Stres a jeho zvládání