Zora Syslová > } } }nástroj sloužící nejen k reflexi a sebereflexi, ale také }k sebeprezentaci učitele, }k prezentaci jeho pokroku, současného stavu nebo změny. > http://www.nidv.cz/cs/projekty/projekty-esf/karierni-system.ep/ }Shromáždit doklady dokazující profesní rozvoj učitele. }Na základě shromážděných podkladů umožnit učiteli provádět sebereflexi a sebehodnocení vztažené k plnění cílů svého profesního rozvoje. }Plánovat další profesní rozvoj na základě sebehodnocení ve vztahu k vlastnímu plánu profesního rozvoje, ve srovnání s aktuálními poznatky profese a na základě hodnocení ze strany ostatních osob. }Poskytnout podklady pro vytvoření dokladového portfolia k atestačnímu řízení (učitel dlouhodobě vede své profesní portfolio a z něj pro účely přechodu na vyšší kariérní stupeň vytváří dokladové portfolio). > } } }zásadním a povinným podkladem pro atestační řízení při přechodu mezi jednotlivými kariérními stupni kariérního systému. } }Učitel jeho prostřednictvím dokládá, jak naplňuje kompetence ze standardu učitele. > }1. Arch učitele k prokázání kompetencí ze SU }2. Plán profesního rozvoje učitele }3. Doklady ke kompetencím ze SU > }o průběžném vzdělávání v oblasti pedagogiky, didaktiky a metodiky; }doklady o tvorbě učebních pomůcek; }doklady o reflexi vaší práce; }doklady o využívání mentoringu; }doklady o práci s plánem profesního rozvoje; }doklad o vzájemných hospitacích s kolegy; }doklady o práci ve školním týmu; }doklady o práci s digitálními technologiemi; }záznamy z pravidelných konzultací s rodiči; > } E:\Individualizace\Podklady\Foto konzultace 1.JPG > }doklady o využívání inovativních metod při výuce; }v souladu s ŠVP zpracované tematické plány, TVP s konkretizovanými cíli; }příklady volby vyučovacích strategií vzhledem ke stanovenému cíli; }doklady o vytváření optimálních příležitostí k učení, doklady o motivaci žáků a dětí k zájmu o poznání; }příklady využívání formativního hodnocení; }příklady využívání nástrojů k vyhodnocování úrovně dosažených kompetencí jednotlivých žáků; }doklady o využívání diferenciace a individualizace vzdělávání… } } > E:\OPVK Rozvoj dovedností\Konference\026.JPG > Munipress >