Obsahová analýza ŠVP z hlediska aktivit všeobecné primární prevence ZÁŠKOLÁCTVÍ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 1. + 2. tř. ZÁŠKOLÁCTVÍ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 3. + 4. tř. ZÁŠKOLÁCTVÍ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 5. + 6. tř. ZÁŠKOLÁCTVÍ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 7. + 8. + 9. tř. ŠÍKANA A EXTRÉMNÍ PROJEVY AGRESE, INTOLERANCE téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 1. + 2. tř. ŠÍKANA A EXTRÉMNÍ PROJEVY AGRESE, INTOLERANCE téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 3. + 4. tř. ŠÍKANA A EXTRÉMNÍ PROJEVY AGRESE, INTOLERANCE téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 5. + 6. tř. ŠÍKANA A EXTRÉMNÍ PROJEVY AGRESE, INTOLERANCE téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 7. + 8. + 9. tř. RIZIKOVÉ SPORTY A RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ V DOPRAVĚ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 1. + 2. tř. RIZIKOVÉ SPORTY A RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ V DOPRAVĚ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 3. + 4. tř. RIZIKOVÉ SPORTY A RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ V DOPRAVĚ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 5. + 6. tř. RIZIKOVÉ SPORTY A RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ V DOPRAVĚ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 7. +.8 + 9. tř. RASISMUS, XENOFOBIE téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 1. + 2. tř. RASISMUS, XENOFOBIE téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 3. + 4. tř. RASISMUS, XENOFOBIE téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 5. + 6. tř. RASISMUS, XENOFOBIE téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 7. + 8. + 9. tř. NEGATIVNÍ PŮSOBENÍ SEKT téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 1. + 2. tř. NEGATIVNÍ PŮSOBENÍ SEKT téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 3. + 4. tř. NEGATIVNÍ PŮSOBENÍ SEKT téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 5. + 6. tř. NEGATIVNÍ PŮSOBENÍ SEKT téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 7. + 8. + 9. tř. SEXUÁLNÍ RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 1. + 2. tř. SEXUÁLNÍ RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 3. + 4. tř. SEXUÁLNÍ RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 5. + 6. tř. SEXUÁLNÍ RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 7. + 8. + 9. tř. PREVENCE V ADIKTOLOGII téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 1. + 2. tř. PREVENCE V ADIKTOLOGII téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 3. + 4. tř. PREVENCE V ADIKTOLOGII téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 5. + 6. tř. PREVENCE V ADIKTOLOGII téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 7. + 8. + 9. tř. SPEKTRUM PORUCH PŘÍJMU POTRAVY téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 1. + 2. tř. SPEKTRUM PORUCH PŘÍJMU POTRAVY téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 3. + 4. tř. SPEKTRUM PORUCH PŘÍJMU POTRAVY téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 5. + 6. tř. SPEKTRUM PORUCH PŘÍJMU POTRAVY téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 7. + 8. + 9. tř. OKRUH PORUCH A PROBLÉMŮ SPOJENÝCH SE SYNDROMEM CAN téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 1. + 2. tř. OKRUH PORUCH A PROBLÉMŮ SPOJENÝCH SE SYNDROMEM CAN téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 3. + 4. tř. OKRUH PORUCH A PROBLÉMŮ SPOJENÝCH SE SYNDROMEM CAN téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 5. + 6. tř. OKRUH PORUCH A PROBLÉMŮ SPOJENÝCH SE SYNDROMEM CAN téma, hodinová dotace, metoda (forma práce), kým zajištěno a kde. Podle ročníků a předmětů. 7. + 8. + 9. tř. ROZVOJ SOCIÁLNÍCH DOVEDNOSTÍ asertivita, empatie, komunikační dovednosti, sociální percepce, schopnost čelit sociálnímu tlaku a umění odmítat, později rodičovské dovednosti ROZVOJ DOVEDNOSTI SEBEOVLIVNĚNÍ Schopnost motivovat se ke zdravému způsobu života, oddálit uspokojení nebo potěšení, chránit a posilovat zdravé sebevědomí, plánovat čas, vést přiměřený a vyvážený životní styl, zvládání rizikových duševních stavů (úzkost, hněv, nuda), uvolnit se, odpočívat, užívat vhodnou relaxační techniku, pečovat o vlastní zdraví (výživa, hygiena, zdravotní péče)