Pedagogická diagnostika Typ studia: Školní rok: Jméno studenta: Hodnocení Mgr.Jana Kratochvílová Ph.D 5 4 3 2 1 N Velmi úspěšně Částečně úspěšně Úspěšně Částečně neúspěšně Zcela neúspěšně Kriterium nelze použít Používá terminologii PD: Provádí sběr adekvátních dat: Vyhodnocuje a interpretuje získaná data: Stanovuje diagnózu a možná opatření: Formální úprava práce Diagnostika žáka Zadání práce: Vyberete si jednoho žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a zrealizujete jeho diagnostiku. Budete postupovat dle následující struktury: 1. Charakteristika žáka, důvod výběru žáka k diagnostické činnosti (formulace hypotézy). 2. Cíl diagnostické činnosti: 3. Metody diagnostické činnosti: vyberete si minimálně tři metody, které použijete a doložíte. Zdůvodněte jejich volbu. Pro zpracování každé metody, nástroje použijete následující tabulku. 4. Metoda 1 4.1 Plánování a organizování diagnostikování Cíl diagnostické činnosti: Diagnostický nástroj, metoda: Datum Čas Jméno žáka (bez příjmení) Škola Ročník Bližší specifikace metody, nástroje 4.2 Sběr a zpracování diagnostických údajů (dat) 4.3 Vyhodnocení a interpretace diagnostických údajů 4.4 Stanovení diagnózy = nález, zjištění stavu 4.5 Pedagogické opatření, zásah, intervence 5. Metoda 2 5.1 Plánování a organizování diagnostikování Cíl diagnostické činnosti: Diagnostický nástroj, metoda: Datum Čas Jméno žáka (bez příjmení) Škola Ročník Bližší specifikace metody, nástroje 5.2 Sběr a zpracování diagnostických údajů (dat) 5.3 Vyhodnocení a interpretace diagnostických údajů 5.4 Stanovení diagnózy = nález, zjištění stavu 5.5 Pedagogické opatření, zásah, intervence 6. Metoda 3 6.1 Plánování a organizování diagnostikování Cíl diagnostické činnosti: Diagnostický nástroj, metoda: Datum Čas Jméno žáka (bez příjmení) Škola Ročník Bližší specifikace metody, nástroje 6.2 Sběr a zpracování diagnostických údajů (dat) 6.3 Vyhodnocení a interpretace diagnostických údajů 6.4 Stanovení diagnózy = nález, zjištění stavu 6.5 Pedagogické opatření, zásah, intervence Závěr: Celkové shrnutí získaných dat a návrh opatření: Náměty pro rozvoj žáka (individualizace a diferenciace ve výuce)