Strategie řízení třídy Úkoly pro chybějící studenty. 1. Prostudujte zákon 561/2004 (§ 16) a zákon 82/2015 a popište, jaké náležitosti má mít IVP a jaké změny v péči o žáky se speciálními potřebami budou v platnosti od 1.1.2016. (viz též časopis Komenský číslo 4 roč. 139, článek Podpůrná opatření - nový koncept ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2. Popište činnosti a aktivity, pomocí nichž posílíte sociální kohezi třídy. 3. Vyberte si jeden z nežádoucích projevů chování žáků a navrhněte možná řešení. Můžete se opřít o dokument MŠMT (využití právních opatření při řešení problémového chování žáků). Navrhněte i prevenci, kterou byste mohli realizovat ve třídě, aby se tam tento jev nevyskytoval nebo minimalizoval.