Data Témata 11.11. Pravěk, Egypt/Mezopotámie, Řecko/Řím, Románské umění, Gotika 25.11. Renesance, Baroko, Klasicismus a Romantismus? Cíle předmětu Cílem předmětu je poskytnout základní přehled o vývoji výtvarné kultury do 19. století.Charakteristiky jednotlivých uměleckých slohů či směrů se stanou inspirací pro vlastní výtvarnou práci s dětmi. Metody hodnocení Požadavek k zápočtu: 1. zpracování seminární práce: každý si zvolí období, umělecké dílo, či tvorbu nějakého umělce, které jej během kurzu zaujalo. Tuto tvorbu, styl či směr zpracuje do výukového materiálu pro hodinu výtvarné výchovy. Práce by měla obsahovat cíle hodiny, rozvíjené kompetence a výukové strategie. Jak přiblížit vybrané období (umělce či dílo) dětem na prvním stupni. Co ze zvoleného zdůraznit a také jak téma převést do praktické výtvarné činnosti. Rozsah bude 3 normostrany. Práce budou moci být odevzdané do odevzdávány předmětu v průběhu celého semestru, nejpozději však do 20.1. 2017