Příklad 1 Doporučujeme zajistit speciálně pedagogickou péči po vyučování (forma další péče o žáka ve škole, jedná se o druh intervence, která má přispět ke zlepšení aktuálních obtíží žáka zaměřené především na rozvoj sluchové percepce. Speciálně pedagogické péče nebude mít povahu povinné vyučovací hodiny ve smyslu § 26 odst. 2 školského zákona a nezapočítává se do maximálního týdenního počtu povinných vyučovacích hodin stanoveného pro jednotlivé ročníky příslušným rámcovým vzdělávacím programem. Speciálně pedagogická péče: • Doporučujeme zajistit speciálně pedagogickou péči (1h./týdně) v oblasti - Rozvoj percepčních dovedností. Náplní bude rozvoj sluchového vnímání - sluchová diferenciace, rozvoj fonematického sluchu, sluchové analýzy a syntézy, rozvoj slovní zásoby a gramatické stránky řeči, rozvoj zrakového vnímání, prostorová a pravolevá orientace, vizuomotorika. Příklad 2 Dle uvážení - napříč všemi předměty či individuálně v rámci českého jazyka a prvouky vést POJMOVÝ SLOVNÍK. S tímto pracovat i v rámci pedagogické intervence, kde je třeba věnovat se především rozvoji komunikačních kompetencí, sluchového vnímání, porozumění čtenému textu, rozvoji slovní zásoby, procvičování učiva z matematiky, českého i anglického jazyka apod.