Pedagogická praxe na dopravním hřišti Datum konání praxe: Jméno, příjmení, UČO: Studijní program/forma studia: Předmět, ve kterém je praxe realizována: Hodnocení činnosti na dopravním hřišti Cílová skupina žaků – třída (věk): Veřejnost: Organizace činnosti na dopravním hřišti: Klima třídy (zapojení žáků, udržení pozornosti, spolupráce mezi žáky, řešení problémových situací): Motivace žáků k činnosti na dopravním hřišti: Používané metody, využívání pomůcek: Průběh a náplň vyučování na dopravním hřišti: Do výuky se zapojil učitel, který třídu přivedl (ano, ne): Způsob komunikace strážník – žák, třída; žák – žák …: Hodnocení aktivit (kdo hodnotil – učitel, strážník, nehodnotí …): Závěr činnosti na dopravním hřišti (splnění cíle, hodnocení práce a aktivity třídy …): Jakým způsobem byla udržována kázeň a aktivitu žáků: Jak reagoval strážník (nebo učitel) a také Vy na nepředvídané situace: Jak jste se do výuky zapojil(a) Vy: Hodnocení výuky z Vašeho pohledu: Pokud jste se zúčastnil(a) činnosti na dopravním hřišti vícekrát, můžete výuku porovnat: Vaše doporučení (směřované k činnosti na dopravním hřišti) z pohledu primární prevence v dopravě: Klady pro cílovou skupinu: Zápory pro cílovou skupinu: Podpis