Zdroje – hry, aktivity •Vojtová, V., Pavlovská, M., Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů k dětem v riziku poruch chování. Brno: MU, 2013. • •Klaus Vopel, Skupinové hry pro život 1 -4, Praha: Portál. • •Peter A. Levin, Maggie Klineová, Trauma očima dítěte. • •Knihy od Torey Hayden – lze vyčíst aktivity v příběhu (autorka popisuje aktivity, které využívá v práci) • • • •Hermochová Soňa, Vaňková Jana, Hry pro rozvoj skupinové spolupráce •, Praha: Portál. • • Zdenka Marková, Pohybové hry do tříd a družin, Praha: Grada. • •Neumann, J. (1998): Dobrodružné hry a cvičení v přírodě. Portál, Praha. • Reitmayerová, E. & Broumová, V. ( 2007): Cílená zpětná vazba. Portál, Praha. • • • Tipy na společenské hry: •Dobble, Duch, Jungle speed, Ubongo, Cink, Grabolo, Times up, Dixit, Empatie, Samaja, Story cubes,… • •Odkazy: •https://clanky.rvp.cz/clanek/c/ZUF/20175/HRY-PRO-ZACLENENI-DITETE-DO-TRIDNIHO-KOLEKTIVU.html/ • •https://www.inkluzivniskola.cz/sites/default/files/uploaded/metodika_6.pdf • •