Požadavky na zápočet XPPk02 Vstupní pedagogická praxe (podzim 2020)  Účast na virtuálních návštěvách v dětské skupině (DS), fakultních mateřských školách (MŠ) a 1. třídě základní školy (ZŠ).  Účast na reflektivních seminářích (online) k vstupní pedagogické praxi.  Seminární práce na téma: „Co mi přinesla vstupní pedagogická praxe?“ Seminární práce vychází z reflexe vstupní pedagogické praxe a zahrnuje zamyšlení nad těmito otázkami: - Jakou představu jste měli o vzdělávání v DS, MŠ a 1. třídě ZŠ před absolvováním předmětu vstupní pedagogická praxe? - Liší se to, co jste zjistili při vstupní pedagogické praxi od Vašich původních představ, jak a v čem? - Vyjádřete vlastní pocity ze vstupní pedagogické praxe? (Popište konkrétní situace) - Co vás zaujalo (překvapilo, inspirovalo) na chování pedagogů v DS, MŠ a ZŠ? - Jak se nyní díváte na profesi učitele mateřské školy? - V čem pro Vás (ne)spočívá přínos absolvované vstupní pedagogické praxe? Kritéria pro hodnocení jsou: - Aktivní účast na virtuálních návštěvách DS, MŠ a 1. třídy ZŠ. - Aktivní účast na reflektivních seminářích k vstupní motivační praxi. - Odevzdání seminární práce V rozsahu práce 3 - 5 normostran v elektronické podobě v termínu do 20. 12. 2020 do IS MUNI (odevzdávárna).