Jméno: Ficková Kristýna Představení pomůcky Body 1-10 Komentář Představení účelu pomůcky 10 Oblasti intervence, na kterou je pomůcka zaměřena 10 Definice cílové skupiny (věk, typ znevýhodnění atp.) 10 Variabilita a kvalita vytvořené pomůcky 10 Celkové hodnocení (max. 40, min. 25) 40 Pomůcka je variabilní a účelná. Doporučení: pro žáka s těmtito druhy SPU bych zvolila možnost pomocné tabulky, kde by měl možnost si příklady vypočítat. Nebo převést slovní popis čísla do číslic, které se mu mohou lépe číst, ale zároveň uvidí oba druhy zápisu čísla. Seminární práce Body (1-10) Komentář Teoretický úvod o dané problematice (1 normostrana) 10 Správné citace a seznam zdrojů 8 Citujete správně, ale několik dorbných chyb: - v textu o dyslexii, dysortografii a dysgrafii neuvádíte zdroj. Pokud je to Matějček, doporučuji dát autora za každý odstavec. Musí být jasné, odkud čerpáte. - Ne (Z. Matějček,…) ale (Matějček,…) - Ve zdrojích uvádíte knihu, kterou jste v textu necitovala. Formát (řádkování, písmo, zarovnání do bloku, aj.) 10 Celkové hodnocení (max. 30, min. 20) 28 Práce je kvalitně zpracovaná.