HUDBA V REKLAMĚ C0RE010 Komerční využívání hudby Mgr. Ondřej Musil, Ph.D. Hudba v postmodern, spol. If *~ ICS Multimédia sloučení audiovizuálních technických prostředků s počítačem / mobilním zařízením součinnost nástrojů (počítač, zvuková karta, grafická karta, (web]kamera mechanika CD/DVD, mikrofon, ovládací software hudební multimédia: • software [notační, záznamový, simulační, výukový + mobilní aplikace' hardware (ozvučovací zařízení, rekordér, mixážni pult, mikrofony, hud. nástroje. HUDBA V REKLAME Komerční využívání hudby Mgr. Ondřej Musil, Ph.D. CÜREÜ1Ü Hudba v postmodern, spol. MEDIA Zpravodajství a reklama všechny druhy (masjmédií + sociální sítě cíle: sledovanost / poslechovost / čtenost • upoutání publika • rychlý přenos informací nástroje a prostředky Nástroje prostředky HUMOR nejběžnější prostředek komika zvyšuje atraktivitu HALO EFEKT vizuální EMOCE motivace sentiment hudební/zvukový tragika Zpravodajství a reklama všechny druhy (mas)médií + sociální sitě cíle: sledovanost / poslechovost / čtenost • upoutání publika • rychlý přenos informací nástroje a prostředky HUDBA V REKLAME Komerční využívání hudby Mgr. Ondřej Musil, Ph.D. CÜREÜ1Ü Hudba v postmodern, spol. HUDBA V REKLAMĚ C0RE010 Komerční využívání hudby Mgr. Ondřej Musil, Ph.D. Hudba v postmodern, spol.